PDA

View Full Version : AVLYST NC#1 Biltrail NMK Egersund

Geir
03-15-2010, 15:29
AVLYST pga for lite påmeldte førere.
beklager.

http://www.nmkegersund.no/index.php?option=com_content&view=article&id=111:nc1-biltrial-17april-2010-nmk-egersund&catid=53:biltrial&Itemid=123

online påmelding :
http://www.naf-offroaders.no/stevner/index.php

Guide til påmelding her:
http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=14831

.

Geir
03-15-2010, 21:32
online påmelding er klar , stor takk til Tom!

Geir
03-25-2010, 06:56
fint om dere som vet dere skal kjøre , melder dere inn på listen

for arrangør er det greit om vi vet så tidligt som mulig om det blir runde i det hele tatt

7 påmeldte til nå , mangler 8 til før det blir løp av dette

stegan
04-02-2010, 21:31
har vurdert kjøre i proto da jeg har fått lov til prøve bilen til kjellis,men sliter med få meldt meg på,kan noen hjelpe meg,hilsen stig

Tommy
04-02-2010, 23:28
har vurdert kjøre i proto da jeg har fått lov til prøve bilen til kjellis,men sliter med få meldt meg på,kan noen hjelpe meg,hilsen stig

Les denne Stig... denne tar deg steg for steg gjennom hvodan du skal gjøre det

http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=14831

Lykke til...:smokin::smokin:

stegan
04-03-2010, 03:21
har lagt inn alle info på meg som sjåfør og co driver men det går ikke igjennom....jeg hører med kjellis i morgen og får hjelp av han til påmelding.etter som jeg har skjønt er det 1-2 runden som er tellende til eurotrailen,så jeg burde ha en sjangs til kvalifisere meg da :-):beer: good påske folkens hehehe

Tommy
04-03-2010, 10:44
he he du må slutte å gjøre dette i fylla Stig... du er påmeldt 2 ganger i standard klassen.....

Geir
04-06-2010, 13:39
Tom fikser dette i kveld

ellers er det bare å melde dere på 5dager igjen til fristen går ut...

Ronny
04-06-2010, 15:19
Ronny Aslaksen og Monica Aslaksen kommer desverre ikke, vi får ikke ferdig bilene våre så vennligst meld oss av igjen...

Geir
04-06-2010, 15:47
Ronny Aslaksen og Monica Aslaksen kommer desverre ikke, vi får ikke ferdig bilene våre så vennligst meld oss av igjen...

skal gi Tom beskjed , så fikser han dette for dere

Thingsbæk
04-10-2010, 16:59
Hei meld dere på folkens! E vil kjøre, synes faktisk at det e GØY!!!!

Mvh Oddjørn

Tommy
04-10-2010, 19:26
Jeg er av naturlige grunner desverre forhindret fra å delta.... men hvorfor er det INGEN vestlendinger påmeldt??

Vier
04-10-2010, 20:03
Jeg er av naturlige grunner desverre forhindret fra å delta.... men hvorfor er det INGEN vestlendinger påmeldt??

Jeg kan ikke snakke for så mange andre, men bilen min er faktisk ikke startklar pr i dag. Jeg regner med å ha kontroll på tingenes tilstand i morgen, og melder meg nok på innen fristen.
Hans Gunnar aka Pajero35 bygger jo opp bilen sin på nytt, og slikt tar jo tid. Men kjenner jeg han rett, så er han sikkert påmeldt i løpet av søndagskvelden.

Slimboyfeits bil er vel 50-50 klar tenker jeg. Det er tross alt en svensk spiderbygg, så ting er ikke helt på stell ennå Thefinger neida :wink_animate:

Berge-Olsen og Team Håland starter ikke i første runde.

Hmmm... da tror jeg jammen at jeg har snakket for alle alikevel... :blush2:

Nissan
04-10-2010, 20:04
Her e d en forbanna skjult agenda som er produsert av en eller annen, og det gjør meg forbanna

Faen

Vier
04-10-2010, 20:09
Her e d en forbanna skjult agenda som er produsert av en eller annen, og det gjør meg forbanna

Faen

Neida, det er sjelden folk er klar med bilene sine før i siste liten før første runde. Forskjellen er at i år har vi ventet med å melde oss på til vi er sikre på at bilene er startklare. Ihvertfall tror jeg at det er sånn.

Poenget mitt er at det er urettferdig overfor arrangør å melde seg på før du er sikker på at du kommer til å starte. Det er vel derfor vi har påmeldingsfrist??
Lite hyggelig å arrangere hvis halvparten av de påmeldte ikke kommer likevel...

supersvein
04-10-2010, 20:43
Neida, det er sjelden folk er klar med bilene sine før i siste liten før første runde. Forskjellen er at i år har vi ventet med å melde oss på til vi er sikre på at bilene er startklare. Ihvertfall tror jeg at det er sånn.

Poenget mitt er at det er urettferdig overfor arrangør å melde seg på før du er sikker på at du kommer til å starte. Det er vel derfor vi har påmeldingsfrist??
Lite hyggelig å arrangere hvis halvparten av de påmeldte ikke kommer likevel...

Jeg er i grunnen enig med deg Øystein.
Likevel er det langt ifra sikkert at jeg får bilen klar, men har valgt å melde meg på tidlig for å legge press på meg selv. :idea:

Nissan
04-10-2010, 21:55
Dette e tull

martinj
04-10-2010, 22:01
hva er tull????

modified
04-10-2010, 22:16
jeg kan desverre ikke komme fordi bilen er langt fra ferdig... tror mange andre og sliter med å få ferdig bilene...

Ove
04-11-2010, 02:07
Ok , for min egen del er jo løpet kjørt for lenge siden , siden guttungen og jeg har innsett at tiden ikke strekker til .

Men å kritisere folk for at de ikke melder seg på synes jeg er litt søkt ....

Personlig mener jeg at runden starter for tidlig . Hva er galt med tidligere system ??

Jeg satset for første gang i 2005 , og de påfølgende årene etter dette var sesongstart første helgen i Mai .

Dette synes jeg er en fin tid å starte sesongen på .

Argumentasjonen for å starte tidligere har blitt antydet at da er sesongen mulig å starte i enkelte distrikter .... men hva med de distrikter som fremdeles er snøfylte ?? Skal de diskrimineres for at de ikke kan foreta fornuftige treninger i barmark ??
Skal det være en fordel ihht NC og kvalik for ET å bo i et område med tidlig barmark ??

Ikke noe negativt til at NMK Egersund arrangerer førtst runde - all ære til dem for at de ønsker å arrangere dette - men etter min mening starter dette for tidlig .

Det er blitt argumentert tidligere for at folket må bygge/ombygge/sluttføre tidligere pga sesongstart , men dette er tøys ! Hva da med fornuftig trening ??

Vi burde tilbake til sesongstart i Mai , slik det var tidligere .

Geir
04-11-2010, 08:04
Vi søkte om en av de første rundene da vi visste det mest sannsynlig ville bli anleggsarbeid på området vårt + vi ville slite med folk på arrangørsiden utpå sommeren.

etter endel kritikk om at vår runde ble for tidlig (bilsportkonferansen),snakket jeg med nbf som igjen hadde kontakt med andre klubber. da for å få flyttet vår runde til mai. dette ville de andre klubbene ikke ha noe av,dermed ble terminlisten stående slik den var.

fra vår egen klubb kan det kanskje stille en bil til start pga ressursene vi trenger på arrangørsiden,vi er ikke mer folk enn vi må være.

at førere melder seg på i siste liten er ganske normalt,men ser jo at dette kanskje ikke kommer til å gå.

NMK Egersund med meg i spissen har ment vi burde klare å arrangere ett 'statusløp' i året for å 'henge med' i offroadnorge.
- nå tror jeg nok vi revurderer dette og satser enda mer på terreng touring og lokale greier de første årene som kommer.

Ove,kvallik til ET er noe helt annet,her kan du bare skrive navnet ditt på listen av Tommy under Biltrial'fanen.

Vier
04-11-2010, 08:53
Jeg er i grunnen enig med deg Øystein.
Likevel er det langt ifra sikkert at jeg får bilen klar, men har valgt å melde meg på tidlig for å legge press på meg selv. :idea:

Virker det da Svein? hehe, jeg får håpe det for nå har jeg meldt inn min bil også.. skulle egentlig bare opprette profil da, men den gikk rett inn i startlisten gitt :blush2:

Geir
04-11-2010, 09:13
Virker det da Svein? hehe, jeg får håpe det for nå har jeg meldt inn min bil også.. skulle egentlig bare opprette profil da, men den gikk rett inn i startlisten gitt :blush2:

merkelig om dt gikk,men fint du klarer å stille Vier :smile:

hvor er Proto folket ?
- skal Stig kjøre aleine eller...proto er jo største klasse i Biltrial

bobbas
04-11-2010, 09:31
:smokin:jess da var den ene bilen kjørbar ikke værst det :smile:

Tommy
04-11-2010, 09:42
Det er forresten noe galt med telleren på førstesiden... det er galt både på NC#1 og NC#2... aner ikke hvorfor, men tallet som står der er høyere enn det faktiske antallet på listen...

Jeg tror at årets NC blir kraftig redusert desverre.... ser det er påmeldt SVÆRT få til NC2 også.. men før vi analysere oss ihjel.. la oss vente å se om det dukker opp nok folk...

Jeg tror Protoførerne sliter med å bli ferdig, Dahl bilen trillet i lakkboksen i går... Martin M Holder på med formulabilen som han skal stille med helga etter... Martin J blir nok ikke feridg og jeg kommer ikke til å kjøre noen løp i Norge i vår... selv om jeg har gjort alt jeg kan for å få det til...

Når det gjelder Kvalifisering til ET så ble halvparten som vanlig kvalifisert i fjor og resten blir kvalifisert gjennom de to første NC rundene i år, skulle en av rundene ikke bli arrangert så teller den andre runden.... skulle ingen av rundene bli arrangert så mi vi i felleskap finne ut av hvordan de 2 siste i hver klasse er kvalifisert.

At det lages en tråd for å se hvem som kan være interresert i å prøve å kvalifisere seg er vel bare hyggelig... eller???

pajero 35
04-11-2010, 09:47
her venter eg på noen selefester, men en hygglig dame i sarp, sa hun skulle sende de i et brev, så då gamble eg på at de kommer og melder meg på :grinpimp:

Geir
04-11-2010, 10:05
stemmer,ligger +1 på førstesiden kontra faktisk påmeldte,regner med Tom fikser dette.
-er ennå i troen på at det kan bli nok påmeldte før 00.00 i kveld jeg.

angående tråden din Tommy,er det nok flere som har misforstått denne,det er førere som tror de kan hoppe over kvallik runder med å skrive seg på hos deg.
- du kunne kanskje presisert dette er du grei.

Tom, kan du legge inn Morgan Svensen i proto, han får det ikke til

Tommy
04-11-2010, 10:07
Jeg skal presisere det, men de som er aktuelle vet det allerede..

Om du leser tråden så skriver de som ikke er kvalifiert at det skal ne OM de kvalifierer seg..

Geir
04-11-2010, 10:10
ok Tommy

snart 11 påmeldte,Tom ordner listen i dette øyeblikk

Geir
04-11-2010, 10:36
Stig Aldrin skal ikke kjøre,han hadde meldt seg på for morro.

Geir
04-11-2010, 10:40
Kent Thomas Johansen er co-pilot for Morgan i proto

Ronny
04-11-2010, 15:35
Hørte at dere kansje skulle kjøre løp selvom det er under 15 påneldt

Geir
04-11-2010, 16:10
Hørte at dere kansje skulle kjøre løp selvom det er under 15 påneldt

det stemmer nok ikke det Ronny

Absolut Offroad
04-11-2010, 20:33
Stig Aldrin skal ikke kjøre,han hadde meldt seg på for morro.

Hvem faan klarer å se humoren i det?:pissed:

supersvein
04-11-2010, 20:52

Tjah - Det virker i den forstand at jeg føler presset ihvertfall. hehe

Jeg skal nok klare å få en startklar bil, men uten framsperr og med en bil som får sauebæsj til å se bra ut.
...Og så stiller jeg nok trøtt og gretten etter en sen kveld i garasjen og en lang natt i bilen. - Men jeg gir fxxx ikke opp !

woodpecker
04-11-2010, 21:00

Jeg skal nok klare å få en startklar bil, men uten framsperr og med en bil som får sauebæsj til å se bra ut.
...Og så stiller jeg nok trøtt og gretten etter en sen kveld i garasjen og en lang natt i bilen. - Men jeg gir fxxx ikke opp !

Sånn skal det være! :beer:

Ove
04-11-2010, 21:01

Må jeg ta med LJ'en og gi deg litt konkurranse ??

Absolut Offroad
04-11-2010, 21:19
16 innlegg til nå så er du oppe i 2000 Ove:smokin:

Absolut Offroad
04-11-2010, 21:29
Geir. Siden det er så få påmeldte kan dere jo gjennomføre kjøringen på samme måte som sørlandscupen. På den måten får dere jo frigjort mannskaper som da isteden kan være med å kjøre.:idea:

Ronny
04-11-2010, 23:03
Neivel da blei det ikke noe NC kjøring i egersund

carlo
04-11-2010, 23:04
ser dårlig ut at det blir en runde her gett synd men sånn er det jo

Geir
04-11-2010, 23:05
se første innlegg.

vaktmester
04-12-2010, 06:55
Sitter her og registrerer med beklagelse at det Norske trailmiljøet ikke er stort nok til å få 15 biler til start i Egersund. Dette er synd for arrangøren, som har lagt masse arbeid i planlegging og forberedelser. Tiden fremover vil vise om det er flere av de små klubbene rundtom som vil lide samme skjebne, at ikke folk gidder å reise så langt, eller gjøre klar bilene sine til sesongen.

Hilsen Lasse
Skuffet

pajero 35
04-12-2010, 07:55
Usjda , åsså nå som eg har stått på hode her hjemme med bilen :(

Tommy
04-12-2010, 08:02
Usjda , åsså nå som eg har stått på hode her hjemme med bilen :(

Kan jo minne om at det er NC#2 om under 3 uker... kunne vært artig å sett deg der

pajero 35
04-12-2010, 08:24
Kan jo minne om at det er NC#2 om under 3 uker... kunne vært artig å sett deg der

e aldri godt å vite ka eg finner på :smokin:

Magic Hansen
04-14-2010, 00:29
Hei

Her på Tromøya så er bilen klar, sola skinner, snøen er borte og det er 15 + grader ute. Sommeren er kommet ? livet er herlig :smokin:

Synd at det ikke ble løp:(

(Det var meld regn i Egersund på Lørdag så det var kanskje like greit:shaking:)

Offroad hilsen Magic

arctic
04-14-2010, 17:07
Hei

Her på Tromøya så er bilen klar, sola skinner, snøen er borte og det er 15 + grader ute. Sommeren er kommet ? livet er herlig :smokin:

Synd at det ikke ble løp:(

(Det var meld regn i Egersund på Lørdag så det var kanskje like greit:shaking:)

Offroad hilsen Magic

Det blir Terreng Touring i stedenfor.
Velkommen skal du være, og alle andre også!