PDA

View Full Version : dyre original deler.

fullgass
03-16-2010, 08:07
jeg synes nissan er litt vel grådige på dela sine, skulle handle meg overhaling kitt til begge bremsene bak å det kom på 1600kr uten klosser, men så sjekket jeg med mekonomen da handlet jeg nye skiver bak, overhalings kitt og bremseklosser som ble 1800kr. har riktig nok litt rabatt, men synes likevel at nissan skulle ha blodpris i forhold til f.eks toyota :shaking:

Rambalder
03-16-2010, 13:37
Dobbelt så dyrt fordi det er dobbelt så stort og sterktThefinger

trudde du visste det jeg erik!!!

skal du ha billige deler må du kjøre jeep eller LR

fullgass
03-16-2010, 14:33
nåja... tror nok mekonomen delene gjør like bra nytte jeg men :wink_animate:

jeep eller lr? hmmm... man vet aldri kan rat hende jeg får litt vrangforestillinger på mine eldre dager å kjøper meg no slikt Thefinger

Kaare
03-16-2010, 15:11
jeep eller lr? hmmm... man vet aldri kan rat hende jeg får litt vrangforestillinger på mine eldre dager å kjøper meg no slikt Thefinger

Er halve prisen fordi det holder 1/8 så lenge :smokin:

Tom K
03-16-2010, 15:36
Jeep er IKKE billig når det gjelder originale deler,

fullgass
03-16-2010, 18:26
ringte å prøvde å avbestille noen deler 5min etter jeg hadde vært der, da fikk jeg beskjed om at det ene overhalingssettet til calliperene som de måtte få fra nederland får jeg ikke avbestilt og er nødt til å kjøpe det :shaking: ja ja kjekt å ha i reserve :smile:

StianHdj80
03-16-2010, 18:50
tror ikke du må kjøpe de nei, de kan søke retur på de men de gidde sjelden å prøve

Rambalder
03-17-2010, 13:24
nåja... tror nok mekonomen delene gjør like bra nytte jeg men :wink_animate:

Tja.... endel deler er faktisk dyrere uorginalt - feks clutch....

tenkte dobbelt så stort og sterkt som yota og LR + jeep jeg da.....(uffda - nå sa jeg det igjen....blir bare kjefta å få.... igjen...):grinpimp:

har hatt ganske mange forskjellige biler oppigjenna, og dyreste dela jeg har kjøpt var når jeg kjørte GD....