PDA

View Full Version : Info engangs lisenser

pajero 35
03-25-2010, 11:50
Her litt info om Lisenser og tilhørighet til hovedorganisasjonene: NAF,AMCAR,NMK,MA,eller KNA.

Sitat Janne Bronndal.

Når det gjelder engangslisenser kan dette dessverre kun tegnes på trening dersom man ikke er medlem i en av hovedorganisasjonene: NAF,AMCAR,NMK,MA,eller KNA.
Dette er det ikke NBF som har bestemt men hovedorganisasjonene som eier NBF.
Engangslisenser i konkurranse krever medlemskap i en av hovedorganisasjonene, NMK,NAF,Amcar,MA eller KNA.

Sitat slutt.

pajero 35
04-10-2010, 10:20
Sitat janne Bronndal

NBF's sekretariat ga i går beskjed om at Offroaden skal få bruke engangslisenser slik vi kjenner den ihvertfall ut 2010.

Når det gjelder fra 2011 og videre skal det utarbeides retningslinjer, NBF er positive til å videreføre dette i 2011 og videre, og vil her prøve å få gjennom at engangslisensen skal forbli uten krav til medlemskap. Men dette er altså ikke avgjort hva som skjer fra 2011. Så her må vi bare være litt tålmodige. Jeg vet at de vil jobbe aktivt for å få videreført dette og ber derfor om at de får lov å jobbe med dette i år, Offroadseksjonen vil følge opp denne saken gjennom 2010.

Men vi har blitt hørt for fullt, og de er positive for fremtiden også.

Sitat slutt

Syns seksjonen har gjort ein kjempe jobb for oss.

Stå på :smile:

Ove
04-10-2010, 10:46
En liten ting , jeg synes ikke det var en kjempejobb av seksjonen i forkant - dette burde den ha oppfattet mye tidligere og respondert slikt som dette - jeg synes heller at det er vi utøvere som har gjort en god jobb her , fulgt med og reagert unisont på et totalt håpløst overkjøring fra NBF(eierene) .

Men da reaksjonen kom fra oss , responderte Seksjonen på en glimrende måte :smile:

pajero 35
04-10-2010, 11:04
En liten ting , jeg synes ikke det var en kjempejobb av seksjonen i forkant - dette burde den ha oppfattet mye tidligere og respondert slikt som dette - jeg synes heller at det er vi utøvere som har gjort en god jobb her , fulgt med og reagert unisont på et totalt håpløst overkjøring fra NBF(eierene) .

Men da reaksjonen kom fra oss , responderte Seksjonen på en glimrende måte :smile:

joda, helt rett, men for å ikkje dra denne saken fra begynnelsen igjen, så summa sumarum, ein god jobb :smile:

Tenkte eg ikkje skulle dra det negativa med meg lengre enn eg trengte

Nissan
04-10-2010, 16:01
joda, helt rett, men for å ikkje dra denne saken fra begynnelsen igjen, så summa sumarum, ein god jobb :smile:

Tenkte eg ikkje skulle dra det negativa med meg lengre enn eg trengte

Pysa:smokin:

Ove
04-10-2010, 16:07
Hmm , se mitt siste innlegg her :

http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=33979&page=3

.