PDA

View Full Version : Svarstad, 1.påskedag

Trond Ihle
03-30-2010, 18:55
Vi arrangerer en felles tur til Svarstad 1.påskedag. Oppmøte på Wattenberg klokken 1030 og vi kjører over "heia" i samlet flokk

Er det flere som blir med?

Det er selvfølgelig mulig å kjøre til Svarstad på egen hånd denne dagen og de andre dagene i påska:smile: hvis det passer bedre:smile:

peterder
03-30-2010, 21:55
Med fare for å høres litt mindre smart ut. hvilken dato snakker vi om? 1. Påskedag (søndag) eller 1. April? Det står på kalenderen at treffet i svarstad er fra torsdag til mandag. Hvilken av disse dagene har folk tenkt å dra opp dit og er det noe som skjer på flitti også? Jeg har tenk å kjøre litt til helga hvertfall.. uansett hvor det blir hen:) blir nok med på Convoy over fjellet også!

Trond Ihle
03-30-2010, 22:02
Det er søndag, 4.april, det her er snakk om, men det er kjøring fra torsdag til mandag

http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?t=34002

(Det er ikke kjøring på Flittig før snø og telen har gått og terrenget har tørket opp)

peterder
03-30-2010, 22:10
Flotters. du svarer fort:) da skjønnte jeg mye mer. blir med til søndag på felleskjøring hvertfall. Så får jeg sende mail til rita med andre ting jeg lurer på.. lyst å delta i konkurannser noen av de andre dagene også i grunn, men vet ikke hva slags regler som gjelder her.

Snakkes

Trond Ihle
04-04-2010, 22:49
3_q5oig5nIE

Flott og artig dag i Svarstad i dag:smile: