PDA

View Full Version : hest besøker pirate4x4

status
03-31-2010, 23:51
sjekk ut denne meldingen.

Bergum
03-31-2010, 23:55
Ja, Den var vel misunnelig på alle de hestene vi har i bilene vel... :-)

Tommy
04-01-2010, 07:14
vi sliter fortsatt på noen av undersidene våre med dette, men forsiden og forumet er renset... Amerkianerne som tyrer med dette ser ut til å ha tatt påskeferie... om noen tror de kan hjelpe med å fjerne disse stringene som gir disse advarslene så kontakt meg på PM

Rocker
04-01-2010, 14:30
Ser at "status" bruker Avast Antivirus, som er kjent for å vise virus der det ikke finnes noe, så ikke ta dette for seriøst.
Jeg bruker Microsoft Security Essentials + Ashampoo Anti Malware og begge scanner i sanntid.
Jeg får INGEN varsler :smile:

Sier ikke at det ikke er noe der...bare at jeg tviler litt :)

Brynjar
04-01-2010, 15:14
Jeg kjører AVG, ingen problemer utenom da jeg fikk melding om serverfeil..

Tom K
04-01-2010, 15:31
Ikke noe tull med AVG her heller

status
04-03-2010, 13:17
Dette fikk jeg opp på jobb pc'en.

------------------------
sikker surfing
Diagnoseside for pirate4x4.no/trailreports

Hva er gjeldende oppføringsstatus for pirate4x4.no/trailreports?
Nettstedet er oppført som mistenkelig – besøk på dette nettstedet, kan skade datamaskinen.

En del av dette nettstedet ble oppført for mistenkelig aktivitet 1 gang(er) de siste 90 dagene.

Hva skjedde da Google besøkte dette nettstedet?
Av de 8 sidene vi har testet på dette nettstedet i løpet av de siste 90 dagene, førte 5 side(r) til at skadelig programvare ble lastet ned og installert, uten brukerens samtykke. Siste gang Google besøkte dette nettstedet, var den 2010-03-31, og siste gang mistenkelig innhold ble funnet på dette nettstedet, var den 2010-03-31.
Malicious software includes 12 exploit(s), 11 trojan(s). Successful infection resulted in an average of 28 new process(es) on the target machine.

4 domene(r) er vert(er) for skadelig programvare, medregnet sadahesz.com/, hhsdgbes.com/, v00d00.org/.

This site was hosted on 1 network(s) including AS34989 (SERVETHEWORLD).

Har dette nettstedet opptrådt som et mellomledd som har forårsaket ytterligere spredning av skadelig programvare?
Det ser ikke ut som pirate4x4.no/trailreports har fungert som mellomledd for infisering av noen nettsteder, de siste 90 dagene.

Har dette nettstedet vært vert for skadelig programvare?
Nei, dette nettstedet har ikke vært vert for skadelig programvare de siste 90 dagene.

Hvordan skjedde dette?
I noen tilfeller kan en tredjepart legge inn skadelig programkode på lovlige nettsteder, noe som kan føre til at vi viser advarselmeldingen.

Neste trinn:
Tilbake til forrige side.
Hvis du eier dette nettstedet, kan du be om en gjennomgang av det ved bruk av Googles Verktøy for nettredaktører. Du finner flere opplysninger om slik gjennomgang, på Googles brukerstøtte for nettredaktører
Updated 3 hours ago
©2008 Google - Googles startside