PDA

View Full Version : Er Du En Pirat? *test*

Ursula
06-08-2007, 15:11
Klikk deg inn på den linken her, og se hvor mye pirat du er..
http://quiz.start.no/?p=play&quizID=4736

Mitt resultat:
Okei landkrabbe
Pirat er du neppe, men du er ikke av de mest uduglige landkrabbene. Helt okei. ANtakeligvis er du en helt ordinær person, men ikke prøv deg som pirat. For din egen skyld.

Holten
06-08-2007, 15:14
Pirat-kaptein

Du er født til et liv som herren på havet ! Intet kan stoppe deg i din jakt på spenning og skatter. Du er en mystisk,tøff, vill og ofte vakker person. Folk ser på deg med frykt og beundring i blikket.

ThefingerThefinger

Chevysub
06-08-2007, 15:20
Jeg fikk :

Pirat-kaptein
Du er født til et liv som herren på havet ! Intet kan stoppe deg i din jakt på spenning og skatter. Du er en mystisk,tøff, vill og ofte vakker person. Folk ser på deg med frykt og beundring i blikket.

ARGHH ARGHHH

Chevysub
06-08-2007, 15:21
Og da ofra jeg til og med en sokk i et eller annet spørsmål.........

Holten
06-08-2007, 15:21
Du har bare kopiert min du! Du vil så gjerne være meg! ThefingerThefinger
Men det går jo ikke ann..

Lasse suzicán
06-08-2007, 15:38
Styrmann

Du er helt klart pirat. Men ikke kaptein. Derimot er du evig lojal mot din kaptein. Og er en person med mange venner, selv om du er ganske mystisk til tider.

Øystein
06-08-2007, 15:59
Okei landkrabbe
Pirat er du neppe, men du er ikke av de mest uduglige landkrabbene. Helt okei. Antakeligvis er du en helt ordinær person, men ikke prøv deg som pirat. For din egen skyld.

Alså: ikke noe båt på meg, ut i skogen!

tigger
06-08-2007, 16:05
crossboned crossboned crossboned crossboned
Pirat-kaptein

crossboned crossboned crossboned crossboned

Bergum
06-08-2007, 16:20
Styrmann

Du er helt klart pirat. Men ikke kaptein. Derimot er du evig lojal mot din kaptein. Og er en person med mange venner, selv om du er ganske mystisk til tider.

FrolandPirates
06-08-2007, 18:43
Fikk denne jeg daThefingerThefingerThefinger

Okei landkrabbe
Pirat er du neppe, men du er ikke av de mest uduglige landkrabbene. Helt okei. ANtakeligvis er du en helt ordinær person, men ikke prøv deg som pirat. For din egen skyld.

he he he:o

Ingvar
06-13-2007, 23:04

20.99% har falt innenfor denne kategorien.

ShuDuck
06-13-2007, 23:49
arrr... det blir kamp om å være kaptein på skipet grnpirate Thefinger

arctic
06-18-2007, 19:55
Resultat:

Pirat-kaptein

25.59% har falt innenfor denne kategorien

JIPPI