PDA

View Full Version : Tips Om Hva Man Gjør Med Purken

extremetoy
06-08-2007, 17:16
TIPS OM HVA MAN GJØR MED PURKEN:

01. Kjøp deg en politi radio,
så hører du hvor de jævlene er, etterlyser osv..

02. Blir du vinket inn, vinker du bare tilbake..

03. Si at du har værstingtrimm i bensintanken, å be dem
se etter med lighter..

04. Prøver de bilen din, prøver du politi bilen
deres, ikke spør..

05. Ser du en laserkontroll, dra alt bilen klarer å deretter spør hvor fort den gikk.(Her trenger du ikke være høflig)

06. Bytt plass med purken. (du jager dem...?)

07. Får du bot, spør om du kan gi pengene til frelsesarmen istedet.

Holten
06-08-2007, 17:31
Haha, ser for meg noe av dette! Har vært JÆVLA artig å prøvd! Thefinger

Øystein
06-08-2007, 17:58
08: Si at de store dekkene er for å spare milijøet(lavere turtall og mindre utslipp), og spør om barna hans vil ha snø til vinter'n eller ikke.

Amund
06-10-2007, 23:55
Vi fant ut disse i helga:

09: Blir du stoppa på fjorden og de spør hvem som er kapteinen, rop høyt 'HVEM HAR DREKKI MINST HER' og pek på han som rekker opp handa.

10: Når de litt forundret spør om det er lurt å grille engangsgrill med 2 meter stikkflammer i ei tresnekke, svar 'jada, vi har skrudd den fast'.

Pass på å holde praten gående for å avlede oppmerksomheten fra antall lanterner og redningsvester som virker. Forklar dem gjerne om hvordan du har filt propellbladene og porta toppen på snekkemotor'n. Eller sida bilr det vel som må portes kanskje. Trodde båtliv var kos jeg, men får jo faen ikke være i fred der heller.

Øystein
06-11-2007, 16:59
11: Er du i båt og politiet kommer, forklar at du er en som intresserer deg for skog og natur og trives best i skogen med bilen din, gå nøye igjennom alle modifikasjoner og problemer du har hatt eller er redd for å få, klag mye om at rena er stengt og hvor vanskelig det er å få skrevet noe inn i vognkortet.

Chevysub
06-11-2007, 17:05
"Rappa" fra nettbysiden til Ursula, hmmmmm Thefinger

extremetoy
06-11-2007, 17:08
"Rappa" fra nettbysiden til Ursula, hmmmmm Thefinger
Nettby?? fikk denne på mail jeg..