PDA

View Full Version : NC#1 Avlyst

Geir
04-12-2010, 04:51
http://pirate4x4.no/forum/showthread.php?p=200136#post200136

pajero 35
04-12-2010, 07:14
Tar me no trening istedenfor då :smile:

turen er planlagt og hytte bestilt :beer::grinpimp:

Geir
04-12-2010, 11:35
helt klart en mulighet for det om noen der hjemme vil styre med det,hørte jeg navnet Jofrid Hegdal på tlf nr 48150860 ?

hadde vært kjekt det om dere nå vil ta turen nedover likevel!

syns vi og da i samme slengen skal innvitere med alle de som egentlig skulle være med som frivillige

Noen av oss har tenkt å gå å se på kjøreområdet i Grønedalen/Knottheia i Sokndal utpå søndagen,dette er da uten biler,kun tråkking m/pølse!
(værforbehold) så dere er velkomne der og om dere vil

Nissan
04-12-2010, 11:57
Va vel egentlig klar for en luftetur eg o:smile:
Hadde vært gøy å reise uansett ja

pajero 35
04-12-2010, 13:07
helt klart en mulighet for det om noen der hjemme vil styre med det,hørte jeg navnet Jofrid Hegdal på tlf nr 48150860 ?

syns vi og da i samme slengen skal innvitere med alle de som egentlig skulle være med som frivillige

Noen av oss har tenkt å gå å se på kjøreområdet i Grønedalen/Knottheia i Sokndal utpå søndagen,dette er da uten biler,kun tråkking m/pølse!

her er det ein liten dialog med Jofrid allerede :smokin:

arctic
04-12-2010, 16:13

Du har hørt rett Geir.
Jeg og Cecilie ordner et opplegg likevel.
Nærmere info kommer når alt med den avlyste NC runden er ordnet.