PDA

View Full Version : Hyggelig helg, SC #3 og #4

Blesvik
06-10-2007, 23:04
Det var en kjempetrivelig helg i sandtaket!
Veldig sosialt siden det var såpass mange som overnattet der hele helgen:)
Hvis jeg ikke er helt feil var det ca 45 personer som overnattet.
8 busser på ett sc løp er vel rekord!
Arrangementet gikk også på skinner, bra dømming og lite venting for klargjøring av seksjoner.
Noe som virkelig imponerte meg var programbladet Janne hadde laget der alle påmeldte biler var avbildet og førerene fikk omtale.
Flott arbeid Janne!!
Resultatservicen til Svein var også mange hakk over noe av det vi har hatt i sc før!
Jan Terje gjorde også igjen en kjempejobb som engasjert og allvitende speaker!
Men ellers så var det jævli varmt der oppe fra morgen til langt på natt!
Skal for alltid huske å parkere med fronten av bussen mot øst, soverommet bakerst ble som en sauna før kl 8 om morgenen..

Severin
06-11-2007, 08:32
Ja dette var gøy. I motsetning til sist jeg var med, kom jeg gjennom de fleste seksjonene og da er det gøy. For en nybegynner, i hvert fall for meg, er det viktig å komme så langt at en føler en har kjørt litt og vært med. :)
Selvfølgelig er det ok og se at en ikke er sist på lista også da.
På slutten av 70-tallet, kjørte jeg litt båtres og overnatta på liggesetene i bilen, den tradisjonen tok jeg opp igjen, og til og med det gikk bra.
Så nå er det bare å pleie solbrent hud og vente til neste gang det skjer noe i en friperiode. (skal selvfølgelig på jobb 5.-19. juli).:(

Tommy
06-11-2007, 08:57
var en veldig trivelig helg, fine og morsomme baner, og ikke minst morsomme kvelder og ettermiddager..
Selv om det etter min mening var helt for j/&%€/€ varmt...
Resultatene gikk virkelig min vei, og ingen seier var forventet, men sammenlagtseieren i Sørlandscupen er allerede sikret, min andre og den første i Proto..

Irok
06-11-2007, 15:18
Det var to bra løp i kjempevær ja! Skikkelig gøy å få fresa på litt i grusmælan dercrossboned
Så på resultatlista att e for hem litt for tidligt men pytt pytt. Det var hardt nok å holde seg våken på jobben i dagThefinger

nbm
06-11-2007, 16:22
var utrolig bra helg ja fikk desverre ikke med meg festingen men får heller ta det igjen neste gang!!!!:) kjøringa gikk bedre enn jeg hadde trodd bortsett fra velten på lørdagen da søndagen syntes jeg det gikk veldig bra kommer det noen bilder snart???

Grethe
06-11-2007, 21:33
Ja visst,dette var en gild helg,men plagsom varmt:rolleyes:
Gleder meg til jamboreen,det blir knallcrossboned

Legg ut bilder da???

supersvein
06-11-2007, 22:33
Javisst -det var en toppers helg, selv om det i perioder ble stress på flere fronter for min del :cool:
Håper det dukker opp bilder snart - det var mye god kjøring også denne gangen.

Jeg må også rette en STOR takk til:
- Kristian Andersen for sveis som gjorde at jeg i det heletatt fikk kjørt på søndag!
- Pål Blesvik for at jeg(Kristian) fikk låne sveiseutstyret!
- Janne Bronndal for at jeg fikk kjøre Zalto på lørdagen!

Skjalg
06-14-2007, 21:49
Ja var en super konkurranse helg for oss og.
Med 2. plass på lørdag og 1. plass på søndag
gikk det over all forventning.
De nye Federal dekkene ser ut til å ha godt feste.
Siden ikke Monica var med som fotograf har vi desverre kun 2 bilder.
Nå tar vi sommerferie fra trial.

jan terje
06-15-2007, 12:44
Det var en flott helg. Og det fløt usedvanlig smidig unna. Tidlig ferdige begge dager. Om noe skulle vært annerledes, måtte det vært att seksjon 1 var seksjon 3. Der var det nemlig skygge, og det hadde vert fint ut på dagen. Har aldri vært så brent før.
Synd det var så lite publikum. Vil legge til att funksjonærene imponerer, de kan ikke sette seg i skyggen mellom slagene.