PDA

View Full Version : Noen som har fått fartsbot i en SJ?

Zuki
06-13-2007, 12:06
Ja, blir ikke akkurat et hardcore topic dette, men lurte faktisk på det her om dagen da jeg kjørte til jobb i SJ'en.

Det begynte med at jeg kom frem til at jeg har en en-prikksbil, dvs det er umulig å pådra seg to prikker i 80-sone eller høyere. Så tenkte jeg på at dersom jeg skulle få en bot i 410'en min i 80-sona, skulle den i glass og ramme! :D Også endte jeg opp med å rett og slett lure på om det finnes noen her som har prestert dette, å få en fartsbot i en SJ...:p

Så, finnes det?

Tommy
06-13-2007, 13:41
jeg har en kompis som mistet lappen i en SJ413 i 80 sone... 141 km/t i blinkeboks... jada det vari utforbakke

bucholzi
06-13-2007, 18:15
Ha, det minne mæ om en eldre kar fra Gjerstad som hadde kjøpt suzuki og vært på langtur til oslo og greier, men fortalte naboen etterpå at det va nu en grei bil sjøl om han va fælt treig. Ha kjørte så fort bilen makta men folk tuta og kjørte forbi i ett. Naboen kikka på han, gikk bort i bilen og nappa han utav lavgir.. Thefinger

extremetoy
06-13-2007, 18:25
Ha, det minne mæ om en eldre kar fra Gjerstad som hadde kjøpt suzuki og vært på langtur til oslo og greier, men fortalte naboen etterpå at det va nu en grei bil sjøl om han va fælt treig. Ha kjørte så fort bilen makta men folk tuta og kjørte forbi i ett. Naboen kikka på han, gikk bort i bilen og nappa han utav lavgir.. Thefinger
Hehe.. samme med pappa når han lånte en traktor.. kjørte 2 mil i lav gir, ca 10 km`tThefinger Blei litt med seg når jeg kjørte den etterpå:)

Klatti
06-13-2007, 19:44
Joda Zuki, det går ann, jeg fikk kr.1200.- i bot i en fotoboks med Susi, målt til 76km/t i 70 sona.. i desember i fjor. ( Sure penger )

Lasse suzicán
06-13-2007, 19:59
Efter att vi insprutningskonverterade (Opel 1,6 monopoint-sprut på original 1,3 Suzukimptor) Martins (min co-driver) långe Suzuki, konstaterade vi att den går i en bra bit över 150km/h med 31:or..... Att sen modet tar slut vid 130-140 är en helt annan femma....