PDA

View Full Version : 4-link på trailbil??????

mr julius
06-08-2010, 16:19
har akurat fått motoren på plass, og ser at jeg ikke får plass til de to øverste stagene på 4-linken forran men, er det noen som har prøvd og snu de to øverste stagene slik at de festes ytterst på akseln og mitt på ramma?

mr julius
06-08-2010, 22:35
er det ingen som har en mening??? ville tro den gjorde samme fungsjon samme vilken vei de står. greit og vite om det er noen andre som har prøvd før en sveiser:grinpimp:

rogerbakken
06-08-2010, 23:06
sett biler med det oppsette der, skal ikke ha no å si tror jeg.

KJELLIS
06-08-2010, 23:31
har akurat fått motoren på plass, og ser at jeg ikke får plass til de to øverste stagene på 4-linken forran men, er det noen som har prøvd og snu de to øverste stagene slik at de festes ytterst på akseln og mitt på ramma?

Det går fint,, er vel k-link du mener..

mr julius
06-09-2010, 11:12
vis man ser på bilde så ser man at de to øverste stagene er festet mitt på akseln og i vert hjørne inni ramma, men vis man snur de to øverste slik at man fester de mitt på ramma og ytterst på akslene

mr julius
06-11-2010, 19:07
:eyemouth::eyemouth:.........er det ingen som vet om det går, eller har prøvd.

Ove
06-11-2010, 20:18
Kjellis ga vel deg et vettug svar på dette . Men har du bedre plass under motoren da ?

For skal du sette innfestningen på midten der , må motoren stå så høyt på ramma at linkene ikke går imot denne ved full innfjæring og flex .

Derfor er det vanskelig å si om det går , uten mer bilder eller en besiktigelse av bilen din med motor på plass .

Tommy
06-11-2010, 20:27
men sånn linkmessig sett er det ikke noe i veien for at dette skal fungere, om alt av lengder på stag og vinkler blir riktig...