PDA

View Full Version : Suzuki 4x4 Klubb Norge-samling ved Pirate4x4.no-Jamboree!!!???

ZukiJack
06-14-2007, 22:34
Det har kommet noen hint om å legge årets klubbtreff i sammen med Pirate4x4's Jamboree 2007.
Vi har jo som de fleste nå vet fastsatt tid og sted for årets klubbtreff, men det er jo ingen ting i veien for å lage en samling under Jamboree'en også i klubbens regi.

Jeg tenkte ikke noe tungt kompliset arangement, men bare bli enige om en felles samlingsplass på et vis...evnt. ha en eller flere samlede kjøringer/gåsegang under frikjøringene. Evnt. også lage en slags påmeldingsliste for klubben under et eller flere av terreng touringene som skal arangeres der...og ha vår egen premiering for 1/2/3-plass av klubbens påmeldte deltagende.

Vi får med det kun litt listeføring av startende...og så kan vi plukke ut plasseringene fra jamboree'ens total-lister...

Jeg kan godt ta tak i formalitetene rundt det og snakke med Tommy og høre om dette er greit..
Jeg er sikker på at dette er greit for Tommy, og at han bare synes dette vil gi enda litt ekstra blest til Jamboree'en.

Samlingsplassen kan vi jo markere med mine store Suzukiflagg og vise det litt årntlig at DETTE er klubben vår...

Zuki
06-15-2007, 08:15
Som sagt, kommer...dog uten bil. Men det kan være kult, dersom det kommer en del fra klubben. Har booka ei hytte på røed camping, men kan godt være jeg avbestiller den og camper med telt på området.

ZukiJack
06-16-2007, 22:40
Det var ikke store responsen på dette enda.

Hadde vært greit å få tilbakemeldinger fra de som evnt. kommer og har lyst til at vi gjennomfører noe slikt....så vet jeg om jeg skal legge ned mer arbeide i dette.

ZukiJack
06-20-2007, 19:54
Du kan nok slette denne igjen, Ståle...
Ser ikke ut til at dette var noe interessant...

Tommy
06-20-2007, 20:26
synd det.. dere står selvsagt fritt til å samles som dere vil under Jamboreen... mange andre klubber gjør mye av det samme....

Zuki
06-20-2007, 22:34
Kan nå stå til over jamboree'en? Hvis det er noen som ønsker å møtes så gjør vi det. Vi er nå to i alle fall :D

Og kan jo være greit å ta med suzukimerkene, det er sikkert noen som kanskje joiner når vi først er der.

Blir nok å avbestille campingen og ta med telt til jamboree'en.

Hadde vært greit med et kart over hvor kjørefeltet ligger i forhold til resten av verden der. Har ingen anelse om hvor jeg skal, og kommer uten bil. Halvparten entusiasme, og halvparten rein idioti... :D

Tommy
06-20-2007, 22:38
Kart kommer....

Tommy
06-20-2007, 22:41
http://www.arendaloffroadklubb.com/aok_felter.htm

Hjelper denne!!!!

Bergum
07-09-2007, 14:38
Ja, vi stilte jo på Flexen med Zukis :-)

BerntS
07-09-2007, 19:01
Ikke bare stilte vi med Suzukier vi vant jo også :)

Suzuki 413 ble vinneren av flex for registrerte biler, litt modifisert er den men det er no en suki:)
He he ikke mangen som hadde spådd det på forhåndcrossbonednono

Bergum
07-09-2007, 21:29
Vel, med revolvere forran.......
hehehe

ZukiJack
07-10-2007, 17:16
Hvem var du som kom bort til meg og kikka på Zuki'n min nede på Viking på fredagen, og som stoppet meg på søndag og sa du hadde lagt ut ramp-bilde på nett av min zuki.
Kanskje jeg burde vite hvem du er, men kan ikke klare å plassere deg.

Hvor la du det bildet forresten?

Grattulerer med 1'ste plass i rampen og 3'dje plass i myra, Bernt...

ShuDuck
07-10-2007, 17:19
revolvere er juks Bernt Thefinger :D Jeg har ikke det på min, selv om Jan terje påstod det på speakeren :rolleyes: :confused: :rolleyes: Imponerende med over tusen poeng bernt, og det SPUA. TØFT crossboned

Blesvik
07-10-2007, 19:30
1732 poeng med Suzuki'n min må jeg være fornøyd med!;):cool:
Siste jeg gjorde før jeg dro opp til Flexen var å fylle masse luft i høyre bakhjul siden det var nesten tomt.
Med de nye hjula som kommer i morgen og rett lufttrykk skulle jeg nok tuktet fler av protobileneThefinger

BerntS
07-10-2007, 19:47
Kunne kommet mye lengre med litt justeringer tror eg.
Fylt litt mere luft i høyre bakhjul og mere vekt bak og kastet ut passasjeren :-)
hehe men må jo ha noe å gå på til neste år crossboned

Blesvik
07-10-2007, 21:27
Men mye luft i høyre bakhjul vil vel gjøre at man ikke kommer så langt som med lite luft..:confused:

ShuDuck
07-10-2007, 21:52
neste år skal du få konkurranse Bernt, trenger bare missing links, så ska æ slå dæ ..eller sette på orginaldekk så en har plass til masse innflex hehe Thefinger

lite luft på høyre bak og venstre framme ;)

Bare å flytte støttebena så kommer du Pål til topps og

BerntS
07-10-2007, 22:02
He he utfordring mottatt :)
Dette blir tatt veldig seriøst fra min side, kommer til å starte med en treningleir til helgen på et hemmelig sted på Vestlandet :p
Er det doping å trene i høyden? Kanskje det blir mere flex over 15000moh.
Har også søkt om opptak på idretsslingen ved Øvre Vola Flex Senter så det er bare å vente til neste år ThefingerThefinger

ShuDuck
07-10-2007, 22:25
haha Thefinger

Blesvik
07-10-2007, 23:20
Bare å flytte støttebena så kommer du Pål til topps og
De skal flyttes ja!crossboned

Geared
07-11-2007, 00:22
Bra for dere at jeg ikke kom ned med Vitaran før på søndag da. Hadde nok flexet fra dere allesammenThefinger

Men tro det eller ei, det er ikke så aller værst flex på kjerra minono

ShuDuck
07-12-2007, 14:54
neste år stiller jeg med denne Thefinger

den har stått en ti års tid, og startet med en gang og går som ei klokke :p