PDA

View Full Version : møtes på stoa? street meet med offroad biler VS Gatebiler

2r0lav
07-13-2010, 23:36
leser litt på tryneboka at det skal vere street meet på stoa 30 juli, noen som vil vere med å samle en offroad bil gjeng der bare for morro? møtes å prate litt bil og vise disse gatebil folka hva som er bil.

håper det er noen som er intresserte i dette, skriv inn om dere blir med, håper på litt respons hvertfall.

MVH 2r0lav

supersvein
07-14-2010, 08:31
Det hadde vært kult :smile:
...godt forslag!

Tommy
07-14-2010, 09:17
Det hadde vært et bra forslag... kan ta med både spidere og ikke minst Suzukier...

Double Toy
07-14-2010, 09:52
Når er det? Bra ide:smile:

2r0lav
07-14-2010, 09:54
DET ER 30 JULI:d:d

SKA VI SAMLES EN GJENG DA??? SÅ MANGE SOM OVERHODE MULIG :D

Tommy
07-14-2010, 10:13
Først og fremst.. vil de ha oss der.. og så hvor kan jeg lese mere om dette??

Frankasle
07-14-2010, 19:43

Hmm er det så pratisk å ha med deg ragna rock på et streetmeet da tommy ? :P

Men hmm.. må kansje få tak i noe skilter til 60'n og da tor :D

Btw Tnx får olja Funka fjell den :D

men skule hatt en bil å kjøre over oppe på treffet bare får å lage litt ekstra liv crossboned

Frankasle
07-14-2010, 19:46

her er infoen tommy:

Starter:
31. juli 2010 kl. 20:00
Slutter:
1. august 2010 kl. 00:00
Sted:
Stoa

Streetmeet @ Stoa 31 Juli

har fått mange spørsmål om når neste streetmeet blir.. så nå blir det en til :)

denne gangen blir det på Stoa,

skal se om vi kan få ordne noe ekstra gøy denne gangen ;)

***mer info kommer ***

Tommy
07-14-2010, 21:04
Hva slags treff er det, og hvordan fungerer det

extremetoy
07-14-2010, 21:17
Hva slags treff er det, og hvordan fungerer det
Street meet er et treff der de lokale rånerene "burner" å herjer litt å stikker når polisen kommer.. med mindre de har spurt om tillatelse å sånt.. tviler på det er noe vits å dra med seg spiderene dit..

Men om det er et streetmeet som er godt arrangert å tillatelser i orden er det vel kansje en fin plass å vise frem de på. Men ser vel ikke så profft ut enda hvertfall!

Tommy
07-14-2010, 21:27
Heisann... å jeg som er gammel råner.... blir nok gøy

extremetoy
07-14-2010, 21:29
Heisann... å jeg som er gammel råner.... blir nok gøy
Ja du får visse gutta hvordan man tar pirruetter med styre brems ThefingerThefinger

skal se det kommer råne biler med styrebrems :beer:

mannen
07-14-2010, 22:02
ja hadde vært gøy dette

2r0lav
07-15-2010, 07:03
dette liker jeg med responsen på dette lille forslaget mitt:D

håper dere sprer dette så vi kan bli en H?#"! gjeng :D

hadde vore pinade så morro ser fram te dette selv nå :D

2r0lav
07-15-2010, 10:02
Alle sammen treffet er flyttet til 31 juli !!!!!

Frankasle
07-15-2010, 20:51
Alle sammen treffet er flyttet til 31 juli !!!!!

hehe Burne ringer med styrebrems faktisk den var ny :P

men surt å drasse med seg spideren å rigge den til der nede om snuten skal komme med en gang.. men De pleier som regel ikke å jage oss før vi kommer til grimstad bak odden..

men hvor på stoa skal alle 4x4 Folket sammle seg?

2r0lav
07-16-2010, 06:52
vi får finne den første og beste plassen, helst midt på plassen:P

vi får finne ut av det når folk begynner å komme. jeg står og blinker så folk vil vel se meg når de kommer. kjøre blå og svart 4 runner.

Frankasle
07-16-2010, 16:31
vi får finne den første og beste plassen, helst midt på plassen:P

vi får finne ut av det når folk begynner å komme. jeg står og blinker så folk vil vel se meg når de kommer. kjøre blå og svart 4 runner.

hehe de fleste vil nok se gammle rusta og der oppe tror det må være den mest rusta bilen der oppe så :P Vi blir nok lette å se hehe når kjører du opp tor?

Frankasle
07-16-2010, 16:45
btw Kan vøre lurt å flytte dette til arendal offroadklubb sinn side " link " heller :)

2r0lav
07-17-2010, 19:03
vet vi får prates poå tlf;) har lagt det inn det på arendals og;)

Frankasle
07-17-2010, 19:53
vet vi får prates poå tlf;) har lagt det inn det på arendals og;)

Det gjør vi vettu e ringer nok på etter vert ;) om ikke så vet du hvor e er hen :D

Lille lay (nico)
07-19-2010, 23:49
Dette er j klar for! Håper d er flere i fra kr.sand som blir med :-)

truls t
07-20-2010, 11:59
er i danmark og leker den helga..

Frankasle
07-20-2010, 16:19
Dette er j klar for! Håper d er flere i fra kr.sand som blir med :-)

Håper jo på så mange som mulig :)

andréhenriksen
07-27-2010, 09:59
er nok ikke umulig at vi blir noe stykker, sånn kan de se skikkelige biler :)

Frankasle
07-27-2010, 13:59
er nok ikke umulig at vi blir noe stykker, sånn kan de se skikkelige biler :)

Hehe er viktig og opp å vise Små folket hva en BIL faktisk er :P i stede får dissa veihøvlene folk kjører rundt med Thefinger

vegsir
07-27-2010, 20:15
lowrider's are for little boys who can't get it upThefinger noen som fikser noen svære klistremerker me den teksten på til treffet???

Frankasle
07-30-2010, 18:13
Hei

hvis politiet stenger bommen ved Biltema/Rema 1000 tidligere, eller den er stengt når vi skal opp klokka 8 , så møtes vi på Stoa Senteret (Skeidar) *** Mer info kommer ***

KUN DELTAKERE FÅR DENNE MELDINGEN !!!!

Fikk denne på face i stad tenkte bare å formidle det videre ;)

Tommy
07-31-2010, 22:25
http://www.agderposten.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100731/LOKAL8/100739992/1004/ABONNEMENT

Frankasle
08-01-2010, 08:09
http://www.agderposten.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100731/LOKAL8/100739992/1004/ABONNEMENT

hehe var på tia det kom inn noe men var dårlig oppmøte med 4x4 der oppe da;/ var bare meg ,tor olav, mannen , vegsir og 2 fra kr.sand og en annen med 4runner som e ikke husker navnet på :P

Lille lay (nico)
08-02-2010, 18:08
Sabla fin pajero på første bilde der!! :-) :-) Lurer på hvem som eier den :-pThefinger

Frankasle
08-02-2010, 18:29
ser ut til at Vi fikk oppmerksomheten til politikerene gitt :O

http://www.agderposten.no/article/20100802/LOKAL8/708029979/1021/ABONNEMENT

j0lle
08-02-2010, 22:28
jeg lurer litt på hva er forrmålet med og ha en egen plass? er det for og kunne stå parkert i ring, se på hverandres biler og spille musikk? det er vel så vidt jeg vet ikke ulovelig dette så dette er det fritt frem for folk og gjøre på parkeringsplasser rundt om.

regner med det ønsket om en egen plass er der for at folk skal kunne sladde og spinne ringer osv.

jeg personlig tror ikke dette kommer til og fungere i praksis.
Grunnen til dette er at dette vil bli kaldt for motorsport, det vil bli krevd inn under bilsportforbundet og det må løses lisens.

dette tilbudet finnes i dag i form av drifting bilcross og div. men likevel samles folk på parkeringsplasser rundt om for og spinne.

min mening er vertfall den at jeg tror aldri i praksis noen klarer og "organisere" råning.

missforstå meg rett, prøver ikke virke negativ til forslaget. helt topp om det skulle la seg gjøre, men personlig tror jeg det blir vanskelig og gjenomføre.

så lenge dette dreier seg om kjøring så vil det være krav til forsikring, og vanlig ansvar\kasko dekker ikke denne typen kjøring, derfor vil det bli krav om lisens og da tror jeg folk vil ende opp på en annen parkeringsplass der de kan gjøre dette gratis.

Bergum
08-02-2010, 22:45
Hmmm. Dette minner meg om en diskusjon vedrørende de som kjører offroad ulovlig, og de som gjør det i organiserte former....??!!

Frankasle
08-03-2010, 15:31
jeg lurer litt på hva er forrmålet med og ha en egen plass? er det for og kunne stå parkert i ring, se på hverandres biler og spille musikk? det er vel så vidt jeg vet ikke ulovelig dette så dette er det fritt frem for folk og gjøre på parkeringsplasser rundt om.

regner med det ønsket om en egen plass er der for at folk skal kunne sladde og spinne ringer osv.

jeg personlig tror ikke dette kommer til og fungere i praksis.
Grunnen til dette er at dette vil bli kaldt for motorsport, det vil bli krevd inn under bilsportforbundet og det må løses lisens.

dette tilbudet finnes i dag i form av drifting bilcross og div. men likevel samles folk på parkeringsplasser rundt om for og spinne.

min mening er vertfall den at jeg tror aldri i praksis noen klarer og "organisere" råning.

missforstå meg rett, prøver ikke virke negativ til forslaget. helt topp om det skulle la seg gjøre, men personlig tror jeg det blir vanskelig og gjenomføre.

så lenge dette dreier seg om kjøring så vil det være krav til forsikring, og vanlig ansvar\kasko dekker ikke denne typen kjøring, derfor vil det bli krav om lisens og da tror jeg folk vil ende opp på en annen parkeringsplass der de kan gjøre dette gratis.

sant så sant er mye som spiller inn er ikke helt sikker på hva madsen har tenkt seg frem til men han skule visst ha noe møter med frp og noe andre politiske partier osv..

men meninga er vell bare å få en parkerings plass som de kan få lov å spinne å herje på som de vil.. vil e tro.. spille høy musikk er ikke lenger lovlig det er faktisk blitt såpass strengt at du kan miste lappen får å spille får høyt, det er helt på tryne spør du meg har ikke til dags dato hørt om noen som har mistene lappen pga dette men har selv fått advarsel fra politi om å ikke spille får høyt.. reglen ble visst innført i rundt 01-02 en gang om ikke e husker feil..

j0lle
08-03-2010, 21:10
Hmmm. Dette minner meg om en diskusjon vedrørende de som kjører offroad ulovlig, og de som gjør det i organiserte former....??!!

stemmer det, mange likhetstrekk. tror vi kan starte sp mange klubber vi vil både for offroad og gatebil, men folk vil alltid kjøre ulovelig andre steder. dette vil ingen klare og få stoppet. så lenge det koster penger (lisens) og gjøre det lovlig, vill alltid noen finne alternativer.

Frankasle
08-04-2010, 15:41
stemmer det, mange likhetstrekk. tror vi kan starte sp mange klubber vi vil både for offroad og gatebil, men folk vil alltid kjøre ulovelig andre steder. dette vil ingen klare og få stoppet. så lenge det koster penger (lisens) og gjøre det lovlig, vill alltid noen finne alternativer.

mm