PDA

View Full Version : Pirate4x4, tilbakemeldinger takk...

Tommy
08-07-2010, 08:00
Heisann til alle dere faste og mindre faste brukere...
Vi er snart 4000 registrerte brukere på dette forumet, vi har ca 2000 unike brukere i dagnet og ca 25-30000 unike brukere i måneden.
Vi er mange som jobber for at denne siden skal være den beste 4x4 siden i Skandinavia, det er ikke alt vi lykkes like godt med og mye kan gjøres bedre.
derfor ønsker vi tilbakemelding fra deg om hvordan du synes Pirate4x4 er. ikke bare forumet, men siden i sin helhet, hva savnes, hva er bra og hva kan vi gjøre for å bli enda bedre.

Kjør på folkens

knut e
08-07-2010, 09:18
jeg har iallefall masse ros og gi, synes det er en utrolig fin side som omfatter veldig mye og mange bilmerker. jeg kommer faktisk ikke på noen forslag om og gjøre noe bedre.

Lars'ern
08-07-2010, 20:40
Er fornøyd med siden, med untak av en ting som jeg kommer på i farten, att jeg blir kastet ut etter noen minutter. Hvis jeg f.eks ser på en litt lengre filmsnutt eller to på samme siden, evt leser noen lengre innlegg. Eller må forlate pc'n noen minutter. Så må jeg logge meg inn igjen etterpå. Mulig dette er noe som jeg kan gjøre om på profilen min??

Tommy
08-07-2010, 20:56
Er fornøyd med siden, med untak av en ting som jeg kommer på i farten, att jeg blir kastet ut etter noen minutter. Hvis jeg f.eks ser på en litt lengre filmsnutt eller to på samme siden, evt leser noen lengre innlegg. Eller må forlate pc'n noen minutter. Så må jeg logge meg inn igjen etterpå. Mulig dette er noe som jeg kan gjøre om på profilen min??

hukker du av "husk meg" når du logger inn

Brynjar
08-25-2010, 09:57
Kongeforum med god takhøyde. Nett slik ungdomen likar det :thefinger: