PDA

View Full Version : Skjerm breddere og BT

sandviper
08-16-2010, 22:29
Hva sier BT om du kommer på kontroll med skjerm breddere som er 2" breier enn orginal skjermer, ala Artic Trucks.

Hvordan går det på Eu kontroll med breddere og orginale hjul?

Lille lay (nico)
08-17-2010, 01:45
skal ikke være noe problem det! Har ikke hatt noe problem med det i allefall :-)

hoel-in-one
08-17-2010, 14:50
Det er ikke noe dokumentasjonskrav, men om du treffer en som er mer enn interessert i jobben sin, kan det hende han vil at du skal endre bredden på bilen i vognkortet.

sandviper
08-23-2010, 18:22
andre med erfaringer?

martinj
08-23-2010, 18:24
Det er ikke noe dokumentasjonskrav, men om du treffer en som er mer enn interessert i jobben sin, kan det hende han vil at du skal endre bredden på bilen i vognkortet.

dette har jeg også tenkt på.. hva krever de da av dokumentasjon hvis bilens totalbredde skal endres??

ZukiMoe
08-23-2010, 18:59
dette har jeg også tenkt på.. hva krever de da av dokumentasjon hvis bilens totalbredde skal endres??

det kan nok hende det ja. vet det egentlig skal gjøres ved motnering av frontal beskyttelse.

men det er jo bedre å ha skikkelige skjermbreddere enn å ha noen som er altfor små.

jeg hadde et prosjekt på yrkesskolen ang hva hjulstørrelser og liknende, og da fant jeg ut av at hvis du har for store hjul/skjermbreddere så kommer lysa for langt inn mot midten av bilen. de skal være så mange % ifra siden av bilen, og da hvis du har gigantiske skjermbreddere kommer det ut av det som er kravet.

martinj
08-23-2010, 19:45
har planer om 10" skjermbreddere på hver side.. blir vel kansje litt i drøyeste laget det da??:smokin:

ZukiMoe
08-23-2010, 20:25
har planer om 10" skjermbreddere på hver side.. blir vel kansje litt i drøyeste laget det da??:smokin:

hadde vært tøft da, vel og merke med matchende størrelse hjulThefinger

ShuDuck
08-23-2010, 20:47

skal du lage fly?

martinj
08-23-2010, 20:53
skal du lage fly?

hehe njææ... samurai asler med 31x11.5 på 10" felg bygger jo litt:smile:

pluss ar jeg har lyst til å prøve spacere for å få hjula helt ut. om det ikke blir behagelig å kjøre med, tar jeg bort spacerene og smaler inn bredderene. siden de er i glassfiber:smokin: