PDA

View Full Version : Noen som husker..:

Jeepir
09-11-2010, 22:48
Disse klistremerkene.. :idea:

Blesvik
09-11-2010, 23:55
HA-HA, jeg ble virkelig imponert over at så mange ville ha disse merkene på bilene!!
Greia var vel at det kom fram at Pajero betydde Onanist på spansk og derfor het bilen Montero i spansktalende land.
Jeg lagde vel 10 slike merker og utfordret Pajerofolket til å sette dem på bilene.
Og det var MANGE som ville ha!:laughing:
Følte vel selv at greia løste litt på stemningen på Mitsuforumet (offroad.no) som var litt trykket på den tiden..

knixen
09-12-2010, 00:37
HA-HA, jeg ble virkelig imponert over at så mange ville ha disse merkene på bilene!!
Greia var vel at det kom fram at Pajero betydde Onanist på spansk og derfor het bilen Montero i spansktalende land.
Jeg lagde vel 10 slike merker og utfordret Pajerofolket til å sette dem på bilene.
Og det var MANGE som ville ha!:laughing:
Følte vel selv at greia løste litt på stemningen på Mitsuforumet (offroad.no) som var litt trykket på den tiden..

Synd Honda Jazz ikke beholdt sitt opprinnelige navn... :grinpimp:

EvoMan
09-12-2010, 01:50
merket ble med bilen min etter salg, men siden det ble konebil tipper jeg hu tok det av når a kom hjem :)

Jeepir
09-12-2010, 09:36
Jeg husker ikke akkurat når jeg fikk det, men mener og erindre at klistremerket ble satt på samme dag det kom i postkassen, og siden har det sitti der.. * Lol * :idea:

Blesvik
09-12-2010, 10:09
http://www.offroad.no/forum/Hvem-er-tff-og-hvem-er-k-t28415.html:smile:

Jeepir
09-12-2010, 10:33
Ha - Ha, dette var jammen morro lesning du.. Stygg artig med sånne gammle tråder gitt..

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1310755/Hole--The-driver-bunked-golf-course-night.html Dette er jo en annen artig lesning gitt..

Hyper
09-14-2010, 11:31
Fikk mange bemerkninger spes fra den eldre garde i Oslo sentrum "kjørte service med bilen" De stoppet opp og pekte og rista på hodet:laughing::laughing:
Bilen min endte oppi Fosen i Trøndelag etter at'n blei kondemdert på E6 i 2005, merket satt nå ihvertfall på da den blei sendt avgårde:laughing: