PDA

View Full Version : dorkoffroad.no 1 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jan terje
02-05-2007, 16:13
Klikk deg inn i denne åpne tråden & skriv en gratulasjon!!!!

http://dorkoffroad.no/phpBB2/viewtopic.php?p=31823#31823

Det ser ut som om pirate4x4 har tatt fra oss de fleste brukerne(:o ) så en liten hilsen burde dere ta dere tid til på gebursdagen.

Jeg kan opplyse om at det nå er ingått en avtale mellom eierne av dorkoffroad.no & pirate4x4 om at pirate skal få kopiere inn noen av de mange og lærerike temaene og emnene fra dorkoffroad.

Tilbakemeldingene på det beste offroad forumet dorkoffroad har vært formidable. Og vi har hatt flere utenlanske brukere enn fx. offroad.no (ett tidligere offroadforum). Bla. kjente offroadnavn som Claus Diise, Jesus og Finn Nørlem. For å nevne noen.
Som dere ser ved en gjennomgang av dorkoffroad, så ser dere at det er vi på det forumet som har hatt ansvar for opplæring av de fleste moderatorene her på pirate.
Tommy ingikk allerede i juni en avtale om att pirate skulle kunne benytte seg av dem. Som han utrykte: -Det er utrolig å se disse moderatorene du har på ditt forum, over 30000 innlegg, og ikke en tråd som har sporet av. Det er seriøst tvers igjennom.

dorkoffroad.no kommer til å være åpent i ca. 1 år til.

jan terje
02-06-2007, 07:49
Ja-i dag er den store dagen!!!!!!!!

Håper dere alle legger inn en hilsen der i dag.

dorkoffroad forumet er på jubileums dagen spekket med flotte konkuranser!!!!

jan terje
02-06-2007, 07:52
Sakset fra dork:

Våre brukere har skrevet 30689 innlegg
Vi har 142 registrerte brukere

Om pirates får samme suksess, vil vi ha nesten en million innlegg på pirates om 1 år!!!!

Chevy-Sheriff
02-06-2007, 07:56
dorkoffroad.no kommer til å være åpent i ca. 1 år til.

Bare ett år til....:eek: :confused: :(

PS! du har Pirate's kuuuleste Avatar......:D

jan terje
02-06-2007, 08:06
Det koster å holde det oppe. I desember betalte jeg 125 kroner for ett år til. Men om interessen er der og vi får noen sponsorer blir det fort flere år.

Blesvik
02-06-2007, 09:46
Bare ett år til....:eek: :confused: :(

PS! du har Pirate's kuuuleste Avatar......:D
I hælvete, den så jeg ikke før nå!!newburn
Og jeg som er æresmedlem i DORK siden jeg fant på dork navnet i stedet for Dalane OffRoad Klubb og for å ære meg ble også forumet etablert på min fødselsdag.
Ting glemmes fort!crossboned crossboned crossboned :rolleyes: ;)

Tommy
02-06-2007, 10:41
Dorkforumet ruler.....Thefinger Thefinger Thefinger

Chevy-Sheriff
02-06-2007, 11:02
Kronerulling, JT !

Det går i boks!

Det forumet er utrolig viktig for den mentale helse !!!!

Søk psykriatrien om støtte!