PDA

View Full Version : Team antistress

vaktmester
11-17-2010, 15:22
I forbindelse med julebordet skal Team Antistress sin Beachtourgruppe ha ett planleggingsmøte med servering.

Sted: Modalen
Tid: Ja

AGENDA:

1. Servering.:beer:
2. Servering.
3. Hvem er vi?:beer:
4. Servering.:beer:
5. Og hvorfor?
6. Den stoore sammenhengen.
7. Partyrunneren.:smokin:
8. Servering.:beer:

P.S. På forhånd avtalte reiseregninger utbetales ikke.Thefinger

Hilsen Komiteen

tacoboy
11-18-2010, 18:01
Beachtour??? Hvem skal dit? Lurer på å henge meg på.

Mad Max
11-18-2010, 18:11
Åge og Lasse skal synge i Fana menighets kor den helgen så di skal ikke reise..

vaktmester
11-18-2010, 21:02
Åge og Lasse skal synge i Fana menighets kor den helgen så di skal ikke reise..

Joda, vi skal reise, koret vårt skal nemlig stå for underholdningen på Action House i Løkken. Åge er forsanger, og skal fremføre arien "Eine kleine balleknip" Det blir kun en forestilling, før vi turnerer Danmarks museer, i år med fokus på abstrakt samtidskunst og en del litterære resitasjoner.

Hilsen Lasse
Daglig leder
FADESE REISER

vaktmester
11-18-2010, 21:09
Beachtour??? Hvem skal dit? Lurer på å henge meg på.

Følg med i tråden, så vil det komme frem en del info, kanskje hinsides all fornuft, men ingenting er avgjort enda.

Hilsen Lasse
EVENTYRER

Per
11-28-2010, 00:03
Etter å ha sittet som tilhører til det eminente møtet så var det viktigste temaet at Jarle var eksludert i ett døgn (egentlig for livstid) for å ha kjørt bybanen i Bergen....2 ganger...... OG LIKTE DET.......
Dette var noe av det verste vaktmesteren fikk høre og førte som sagt til ekskludering......

Mad Max
11-28-2010, 13:11
Etter å ha sittet som tilhører til det eminente møtet så var det viktigste temaet at Jarle var eksludert i ett døgn (egentlig for livstid) for å ha kjørt bybanen i Bergen....2 ganger...... OG LIKTE DET.......
Dette var noe av det verste vaktmesteren fikk høre og førte som sagt til ekskludering......

Var da en mild straff det da, burde vært mye hardere..
Nesten så jeg tror Vaktmesteren har lyst på en tur med bybanen selv, så milde straffer han gir, nesten så jeg tror han har blitt en tre klemmer...

Per
11-28-2010, 19:38
Var litt overraskende at Jarle kom så fort inn i varmen igjen.... Men var nok mangelen på de faste medlemmene som gjorde at Lasse viste hvor myk mann han er....

vaktmester
11-28-2010, 21:18
Var da en mild straff det da, burde vært mye hardere..
Nesten så jeg tror Vaktmesteren har lyst på en tur med bybanen selv, så milde straffer han gir, nesten så jeg tror han har blitt en tre klemmer...

Var litt overraskende at Jarle kom så fort inn i varmen igjen.... Men var nok mangelen på de faste medlemmene som gjorde at Lasse viste hvor myk mann han er....

Dere har kanskje rett begge to, kanskje jeg er en myk bybaneentusiast, eller ikke. Uansett, det er faktisk kommet flere bekymringsmeldinger som påstår at jeg er begynt å bli grei og ved flere anledninger har fremvist normal folkeskikk

Hilsen Lasse
Dagen er ikke den samme uten

Per
11-28-2010, 21:38
Hilsen Lasse
Dagen er ikke den samme uten

Nei heldigvis, det er vi glade for!!!

Severin
11-28-2010, 22:45
Jeg så agendaen og tenkte at vestlandet er ikke så verst, burde nok stilt opp litt mer.. :beer::grinpimp: