PDA

View Full Version : Oppsussing

Roy HP
01-01-2011, 16:18
Driv og pusser opp på verkstedet, Motorsykkelavd. har fådt ny takbjelke og nye plater på veggene og litt isolasjon på baksia av dæm, pluss gipsplate i taket så det blir lyst og fint.
Håpe att en av elektikker kammeratan mine klare og skaffe nån lysarmaturer:smile: til resten av det hær rommet.
G-wogna står på vent til æ får rødda opp i motorsykkel greiern mine.

Roy HP
03-16-2011, 10:21
Har gjort litt mere på verkstedet.
Hengt opp lys armaturer lagt rør til ledninganbygd ny verkstedbenk til motorsykkel avd.

Roy HP
03-19-2011, 10:28
Har lagt opp kabelrør og lys armaturer og nån stikk kontakter så no kan elektrikkern komme med ledninga.
Skal bli godt med skikkelig lys så man slepp og gå rundt med arbeidslys som ikke tåle nokka og lage så jævig med skygge.

Brynjar
03-19-2011, 10:46
FL bygg på gang?
Kjenner jeg er litt misunnelig på verkstedet ditt her jeg står i en trang enkeltgarasje og knoter.

Roy HP
03-19-2011, 17:34
Det e nokk en FL, Hadde motoren på overhaling/trimming i fjor.
Men i tankelausheta så klarte æ og fylle 95 når motoren skal ha 98 (mye slag og høy komp) og brente hull i ett stempel.
Så æ begynne kanskje i morgen og demontere så æ e klar til våren.
Kan jo slenge på nån flere bilda av resten av verkstedet bare for og fyre oppunder.

Brynjar
03-19-2011, 18:00
Takk skal du fanmæ ha Thefinger
Motorsykkelavdelinga mi er akkurat så mye plass choppern tar innerst i garasjen.. Veldig lite praktisk når jeg driver å kutter å sveiser rett ved siden av.

Neste store hjemmeprosjekt blir definitivt garasjepåbygg :D