PDA

View Full Version : Sommertur

SilverFox
06-29-2007, 22:46
:)Hallais! Lufter ut en plan om noen har lyst å være med.

Uke 29,30 eller 31 blir jeg og en kamerat (thomas seppola) å kjøre ENTEN rundt om i finnmark, eller ned mot sverige for å utforske litt. Pakker bilen og campingutstyr og farter litt rundt om. Ble nevnt å kjøre en tur til Nordkapp(Thomas har aldri vært der) Noen som har intersesse for å bli med på en liten tur? Blir borte rundt ei uke. Med bålkos, få nye minner og ha det hyggelig.
Send PM til meg hvis noen er intr.

knixen
06-30-2007, 17:21
He he, hørtes litt gay-for-pay ut den turen derThefingerThefingerThefinger

Mye fint terrreng der nord, anbefales!

SilverFox
06-30-2007, 19:42
hehe.. du mene d du knut.jaja.vis du har lyst å være med, så håpeæ du ikke satse på nåkka sånne gay greier.. da trur æ du bare får dæi dæng:p men ja. det er<mye fint terreng i finnmark:) hadde jo vært en mulighet til å møte andre offroadere:)

Steinar
07-04-2007, 18:17
Best at du holder deg på asfalten ja, du er jo aldrig med på noe gøy. Du får nok kjøpe deg deg noen ProComp AT dekk eller lign Thefinger

Med bålkos, få nye minner og ha det hyggelig.Enig med Knut at det der hørtes litt for "kosete" ut.

SilverFox
07-12-2007, 00:58
tror vi glemmer denne tråden. når folk ikke kan holde seg saklige! da vet man jo at man ikke skal legge ut slike invitasjoner her mer:)

Thomas
08-27-2007, 11:20
Ser du synes det er litt Gay for Pay den turen..... Såvidt jeg kan se av bilder du har lagt ut her på forumet av både hunder og etc så synes jeg ikke du skal kaste stein i glasshus!
Synes dsutn at det er bra initiativ og få til en tur....
Fatter ikke at du Knut(Steinar kjenner jege nesten ikke) kan finne på og skrive noe så meningsløst!

Thomas Seppola

knixen
08-27-2007, 11:43
Ser du synes det er litt Gay for Pay den turen..... Såvidt jeg kan se av bilder du har lagt ut her på forumet av både hunder og etc så synes jeg ikke du skal kaste stein i glasshus!
Synes dsutn at det er bra initiativ og få til en tur....
Fatter ikke at du Knut(Steinar kjenner jege nesten ikke) kan finne på og skrive noe så meningsløst!

Thomas Seppola

Tror nok at Kjell-D og du muligens ikke tar spøken her ;)

Det er et veldig bra initiativ ja, har jo prata med dæ og Steinar om denne mange ganga...

Dåkker kunne lagt mer vekt på siste setninga, "mye fint terreng der nord, anbefales".

Va ikkje sånn ment... :eek: Så i tilfelle beklage æ! og stenge tråden...