PDA

View Full Version : Årsraport

j0lle
01-06-2011, 22:28
i forbindelse med aårsmøte i nmk skal jeg skrive en årsraport for offroad.

her skal jeg oppsumere 2010 og alt vi har drevet med og deltatt på i året som gikk. om det gjelder hele offroad eller bare enkelte deltagere spiller ingen rolle.

veldig fint om dere alle kan skrive her hvis dere har deltatt på noen kjøring\arrangement i offroad sammenheng så jeg kan få det med i raporten.

og for de av dere som har noen plasering i noen konkuranser så få med dette også.

dersom dere vet om andre i klubben som har deltatt men ikke skriver noe her så er det fint om dere nevner det også.

j0lle
01-09-2011, 16:55
er det ingen som har deltatt på noe som helst i år? kom igjen. vi har da vert litt rundt om og kjørt. gjærstadsladden, polen, beachtour, hobbybilens dag.

alt vi har vert med på er verdt og nevne.
Er så mye lettere for oss og få tilslag på eventuelle søknader hvis vi kan vise til at vi er aktive og vertfall hvis vi kan vise til gode resultater.

truls t
01-09-2011, 19:35
hmm du har jo oppsummert godt allerede..

j0lle
01-09-2011, 20:50
joda men regner med noen har gjort noe som ikke jeg vet om,
du har sikkert vert og kjørt litt du truls. Topstad har vert og kjørt tror jeg, men kan ikke skrive noe om det for jeg er ikke sikker.

derfor er det veldig fint om alle nevner alt de har deltatt på, eventuelt det dere vet andre har deltatt på.

truls t
01-10-2011, 18:01
kan vel ikke oppsummere klubbens årsrapport basert på hva medlemmene har deltatt på.. må vel oppsummere hva klubben har vært med på å arrangere.. har vel oversikt på medlemsmøter, turer og andre aktiviteter som klubben har vært med på..

j0lle
01-11-2011, 15:36
men vi må jo se på hva medlemmene våre har gjort. for eksempel så ble det ikke arrangert noe fra vår side når det kommer til gjærstadsladden. men når jeg stilte til start så skrev jeg meg på men nmk som klubbtilhørighet, og da er det en sånn ting som er verdt og nevne.

Polen turen er jo absolutt noe og nevne selv om det bare var noen medlemmer som reiste.

i denne raporten mener vertfall jeg det er viktig og få frem at vi er aktive rundt om og deltar på div.