PDA

View Full Version : Samle en gjeng som vil sende bilene sine til Tyskland på TÜV via Artic Truck!

Holten
01-25-2011, 17:45
EDIT: Forandra litt her, jeg har misforstått litt!

Heisann,

En bekjent av meg ringte til AT idag, og spurte om hvordan det var å godkjenne en 2003 Chevrolet Silverado 2500HD med 38" hjul og 6" heving. Det var ikke noe problem, så lenge man betalte for jobben AT måtte gjøre, og frakt og godkjenning i Tyskland.

Det ble ca 200.000, eller noe i den dur for å typegodkjenne en biltype. Men samler vi sammen en gjeng på, la oss si 10stk, så kunne vi spleise på den prisen. For den prisen er en engangssum AT må betale. Det vil si at det blir 20.000 på hver person for godkjenningspapirene.

Han ringte også til Biltilsynet, og de sa at det var ikke noe problem å få godkjent så lenge vi hadde papirer. Og det ordner AT. Så det er ikke noe problem å få godkjent biler folkens! Og etter den første bilen er godkjent hos biltilsynet, trenger ikke de andre bilene å vises der.

Så, det som nå er viktig, er at vi går sammen en gjeng og viser interesse for dette! Da vil AT ordne sånn at vi får en bil nedover til Tyskland for å TÜV godkjenne bilen, som da gjør at vi får papirer til å godkjenne på BT.

Det som må gjøres er at en av oss sender bilen sin til AT, de bygger om, de sender den til Tyskland, og får den godkjent med alt i vognkort. Det du gjør da er å hente bilen, med et bredt glis rundt munnen :beer: Da trenger de andre med f.eks Chevrolet bare å levere bilen til AT for ombygging også.

Om dere er interessert, så si ifra så skriver jeg dere opp på en liste som vi kan levere til AT for å vise at vi er interessert i å få dette gjennomført!

Kom igjen folkens, heng dere på :smokin: