PDA

View Full Version : Ekstraordinært årsmøte i AOK

nico
02-16-2011, 09:54
Det kalles herved inn til ekstraordinært årsmøte i klubben.
Vi har fått låne lokalene til NAF på Stoa som ligger rett på bortsiden av Viking der oppe.
Saken vi skal ta opp er samme sak vi hadde oppe på årsmøte i 2010 på Dag`s pub , hvilken vei klubben skal gå i framtiden.
Det er meget viktig at så mange som overhode er mulig av klubbens medlemer stiller opp på dette møte , da det er en meget viktig sak som skal legges fram.
Håper alle kan bruke jungeltelegrafen å hjelpe til å få spredt budskapet til så mange som mulig , slik at det blir en god gjeng.[/B]

Sted : NAF sine lokaler på Stoa
Tid : Onsdag 23/2 kl 1900

Hjertelig velkommen skal dere være
:smile:

Tommy
02-16-2011, 21:18
Hvor mange må komme for at møtet skal bli beslutningsdyktig???

toresailor
02-16-2011, 22:13
Legg ut en saksliste, så er det kansje en mulighet for at innkallelsen blir godkjent. Saksliste skal egentlig sendes ut sammen med innkallelseni god tid før møtet. Dette for at folk skal ha tid til å gjøre seg opp en mening.

Ellers trengs det 2/3 av medlemmene for at beslutninger ang klubbene og vedtektene skal være gyldig.

nico
02-16-2011, 22:33
Nå må vi ikke grave oss ned i regler med en eneste gang . Som jeg skriver i innbydelsen " Saken vi skal ta opp er samme sak vi hadde oppe på årsmøte i 2010 på Dag`s pub , hvilken vei klubben skal gå i framtiden."
Dette møte er satt i sene for å få temaet på banen , temaet som gjelder å dele klubben.
Jeg mener det er meget viktig vi tar dette nå så tidlig før vi går i gang på sesongen. Jeg å andre i styret drar snart på jobb å da føler jeg vi er for langt uti året før vi kan ta denne saken.

Blesvik
02-17-2011, 07:46
Jeg kommer.

Brynjar
02-17-2011, 10:22
Kan jeg spørre hva det dreier seg om, sånn kjapt forklart?
Er helt nytt medlem og har ikke anledning til å komme på møte..

nico
02-17-2011, 12:24
PM sendt

nico
02-22-2011, 14:25
Vil bare minne dere på denne jeg , la jungeltelegrafen gå så vi får flest mulig medlemer på møte.

kjetil
02-23-2011, 16:51
jepp husk dette i dag