PDA

View Full Version : noen som har testet dette dekket?

Hovatn
03-05-2011, 11:35
Noen som har prøvd Pirelli scorpion mud dekket?
66942

lurer på å kjøpe meg sånn da de var billige koster ca 1700 pluss mva, men har fått et veldig godt tilbud på et sett så lurer på om noen har meninger eller erfaringer om det

knut e
03-05-2011, 11:43
i hvilken dim. er det prat på? synes ikke 1700,- hørtes såå billig ut men det kommer jo litt an på dim. Dekket ligner jo veldig på bf sitt gamle mud dekk iallefall og det har ingen form for sidebitere så jeg hadde av det prinsippet ikke kjøpt meg dette dekket, men her er det like mange meninger og for alt jeg vet kan det være et bra dekk. Bare noen tanker jeg har

vwpatrol
03-05-2011, 12:48
det ligner på dete dekket og.og dette er 33*12,5*15 til 1754,- med mva og ferdig levert heim til deg.

ShuDuck
03-05-2011, 18:23
sliter raskt, bråker og er ekstremt dårlig på våt vei. Cooper-dekket hadde jeg heller valgt, ville ha det i 235, men det var vannvittig dyrt

Hovatn
03-05-2011, 21:49
i hvilken dim. er det prat på? synes ikke 1700,- hørtes såå billig ut men det kommer jo litt an på dim. Dekket ligner jo veldig på bf sitt gamle mud dekk iallefall og det har ingen form for sidebitere så jeg hadde av det prinsippet ikke kjøpt meg dette dekket, men her er det like mange meninger og for alt jeg vet kan det være et bra dekk. Bare noen tanker jeg har
fant det i 31/10,5-15, men det er selvfølgelig ikke den prisen jeg gir.
betaler aldri fullpris for noe til bilene mine.

det et dekket jeg har funnet som er billigst for meg så er til vurdering, men vile høre litt erfaringer og tanker om det har også et annet dekk i sikte til bilen min. kommer bilder av det senere i prosjekt tråden min