PDA

View Full Version : Trandumtreff

Chris
03-10-2011, 22:57
Hmk har treff på trandum 18-20 mars. man må ha orginal (hvertfall tilnærmet) bil store hjul veltebøyler uorginale motorer osv er ikke tilatt i kjøreområdet desverre. Men alle er velkommen til å se da uansett hva man kjører og det er alltid noen man kan sitte på med i terrenget og. Velkommen

Chris
05-22-2011, 18:17
Blir selvfølgelig treff i pinsen og. fra fredag til søndag er kjøreområder åpne og kiosk med burgere is og drikke. Her møter det opp alt fra panservogner til jeep'er og alt i mellom. Som sagt tidligere så får modifiserte biler ikke benytte kjørefeltet (fordi dette er et militærhistorisk treff og ikke et offroad treff) men alle er velkommen og det er alltid noen å sitte på med når det kommer til lek og morro.

Chevy Sjefen
05-23-2011, 22:22
Blir selvfølgelig treff i pinsen og. fra fredag til søndag er kjøreområder åpne og kiosk med burgere is og drikke. Her møter det opp alt fra panservogner til jeep'er og alt i mellom. Som sagt tidligere så får modifiserte biler ikke benytte kjørefeltet (fordi dette er et militærhistorisk treff og ikke et offroad treff) men alle er velkommen og det er alltid noen å sitte på med når det kommer til lek og morro.

Det bli bra :) Jeg kommer med M6'n. Ett spørsmål, kan jeg kjøre i feltet med passasjerer på benkene på planet?

Chris
06-06-2011, 22:14
vel ikke være noe problem det. er jo mange med kvartinger osv som gjør det så bare man tar det pent så burde da det gå bra. Jeg er ikke i posisjon til å hverken si ja eller nei det er det treffledelsen som må ta seg av men jeg personelig ser ikke noe galt med det. Jeg hadde planer om å stille med mog og pinz og volvo men blir nok bare volvo da tid og sånn ikke strekker til