PDA

View Full Version : trenger ny vakuumklokke til 35DLM8

Geir
03-14-2011, 22:32
har søkt litt på nettet , men sliter med å finne ett sted å få tak i denne klokken kjapt....

vakuumklokke til 35DLM8 fordeler.
3.5 discovery 1993, lucas 14cux m1fi

hvor handler dere deler hen,noen tips ?

truls t
03-15-2011, 10:17
ring til erik w sørensen.. 32850540. han har merkelige åpningstider.. noen ganger ikke før kl 1400..
eller knut bøhler på 67070950. ikke sikkert han er oppe han heller pga sykdom..
OEC i bergen. 46819430.. de har arbeidstid å følge..

Geir
03-15-2011, 10:49
flott,takker Truls

fikk tak i Erik på tlf.
- ser ut som han kan skaffe en slik klokke til meg seinere.

har problemer med å få motoren til å svive,men sålenge vektene i fordeleren virker skal den starte,klokke eller ei ... må nok lete litt til først,tror det er mer enn en ting som er feil her hehe
- bla.bensintilførsel/regulator og tenningsdler ellers trenger en oppdaterting

frostplugger til blokka trenger jeg og

Geir
03-15-2011, 10:59
frostplugger til blokka trenger jeg og

OEC i Bergen hadde disse kr 44,50 for en ti -pakning!

Geir
03-15-2011, 12:07
var i kontakt med http://www.rimmerbros.co.uk/ i dag
- hadde mye rart på lager,ikke verste prisen heller tror jeg...

noen som har kjøpt deler fra dem tidligere ?

truls t
03-15-2011, 14:58
rimmers er det mange i klubben som har brukt.. mye brukt er jo også paddocks, john craddock, fameus foure.. ett tips er å ta turen på narvesen.. de store bladforhandlerene og kjøp ett par blader.. landrover world, landrover owners.. er mange fine linker og tips å finne der..

rouled47
09-26-2011, 22:57
har problemer med å få motoren til å svive,men sålenge vektene i fordeleren virker skal den starte,klokke eller ei ... må nok lete litt til først,tror det er mer enn en sound som er feil her hehe.bla.bensintilførsel/regulator og tenningsdler ellers trenger en oppdaterting
rimmers er det mange i klubben som har brukt.. mye brukt er jo også paddocks, evangelist craddock, fameus foure.. ett tips er å ta turen på narvesen.. de store bladforhandlerene og kjøp ett par blader.. landrover concern, car owners.. er mange powdered linker og tips å finne der..

Peterbuilt Power Steering Gear Box (http://www.carsteering.com/steeringparts/Peterbuilt/Power_Steering_Gear_Box.html)

Geir
09-27-2011, 07:38
ble mye frem og tilbake i denne tråden her hehe

fikk først en bensinregulator fra Rimmerbros,denne funket dårlig
ble for mye styr å sende tilbake m.m.m+++ så jeg kjøpte en justerbar regulator fra Wiltec i Tyskland,meget bra og hyggelig pris.

justerte opp bensintrykket over dysene og motoren virket med en gang
--vakuumklokken på fordeleren skrudde jeg av og kastet.

funket 100% siden mai til nå

nå har jeg nok tatt pluggene til slutt pga for feit blanding,så nå er det putremaskin deluxe :eyemouth: