PDA

View Full Version : trenger litt hjelp

vegsir
04-22-2011, 17:34
har en bil stående med gåen motor på esso i brumundal. må hente denne med lastebil, jeg lurte derfor på om det er noen som vet om noen lasteramper i nærheten, eller noen alternative måter og få bilen oppå lastebilen.

Vegard
97964229

Brynjar
04-22-2011, 17:36
Hva slags lastebil? Åpen, skap, lift?

Er det bil med lift kan du fint kjøre bilen inn. Ta med et par 2x6" (hvis ikke bilen er for tung) så kan du kjøre opp på liften, løfte liften og kjøre inn i skapet. :D

vegsir
04-22-2011, 17:44
Hva slags lastebil? Åpen, skap, lift?

Er det bil med lift kan du fint kjøre bilen inn. Ta med et par 2x6" (hvis ikke bilen er for tung) så kan du kjøre opp på liften, løfte liften og kjøre inn i skapet. :D

tippbil. er jo det her jeepfaenskapet så den veier jo godt og vel 2tonn så skulle jo hatt kjørebruer eller noe. men vi har desverre ikke det:(

Brynjar
04-22-2011, 17:50
WJ'en? Har du havarert? Da blir det vanskelig å få den opp uten vinsj... selv om du finner en mur eller noe du kan rygge lastebilen inntil må du nok ha bruer eller kraftige bjelker så du får trilla over i kassa.

martinj
04-22-2011, 18:12
kan jeg spør hvorfor du ikke kan ha den på henger?:smile:

Nilsh
04-22-2011, 19:52
Hvis du legger inn samme spørsmålet på NMK Ringsaker sine sider får du nok bedre svar. Det er der brummundølene er.

http://pirate4x4.no/forum/forumdisplay.php?f=78

Mulig det er noen lasteramper som kan brukes på Nestle rett bortenfor

vegsir
04-22-2011, 20:16
kan jeg spør hvorfor du ikke kan ha den på henger?:smile:

tenkte ikke på det med engang, men prøver å få tak i henger og bil og dra med nå:wink_animate:

Hvis du legger inn samme spørsmålet på NMK Ringsaker sine sider får du nok bedre svar. Det er der brummundølene er.

http://pirate4x4.no/forum/forumdisplay.php?f=78

Mulig det er noen lasteramper som kan brukes på Nestle rett bortenfor

takk for tipset, fant ut av det litt for sent:shaking:

vegsir
04-22-2011, 20:17
WJ'en? Har du havarert? Da blir det vanskelig å få den opp uten vinsj... selv om du finner en mur eller noe du kan rygge lastebilen inntil må du nok ha bruer eller kraftige bjelker så du får trilla over i kassa.

oh yess. solgte den i går og var blid og fornøyd helt til kjøperen ringte å skreik: motorn e gådd te hælvette... var visst rådebank eller noe, så den er jo kjørbar opp på henger eller lignende:idea:

martinj
04-22-2011, 21:35
oh yess. solgte den i går og var blid og fornøyd helt til kjøperen ringte å skreik: motorn e gådd te hælvette... var visst rådebank eller noe, så den er jo kjørbar opp på henger eller lignende:idea:

å nei å nei.... skikkelig kjiiipt... men god påske jaffal vegard:beer::beer::beer:

fullgass
04-22-2011, 21:50
er rampe på jobben min ca 8-9km nærmere hamar ved nydal. verkstedet til volvo maskin service.

vegsir
04-24-2011, 09:10
takk for det. fikk lånt meg biltralle og bil så det ordna seg ganske så greit:smokin: