View Full Version : TT i Sørlandscupen
Syntes det var artig å ha med TT folket i SC!
HHåper det kommer flere neste gang!
Takk for det Pål, vi syns det var artig vi og :D
Håper ikke folk blei for lei av å vente på oss.. Vi blir bedre og kjappere etterhvert Thefinger
Var kjempe misunnelig når jeg så dere kjøre! Så artig ut! Til neste gang har jeg veltebur montert, og da er jeg med :)
Det mest spesielle for oss som helst skal kjøre bilen hjem igjen uten for mye hærping er vel at vi måtte fyre ganske bra for å komme gjennom på 3 minutter. Jeg hadde 1.5 times kjøring hver vei så det var lite aktuelt å skrote bilen oppi der.
Blir et helt annet press enn når vi surrer rundt i skogen med all verdens av tid :D
Men morro er det, og enda mer morro blir det med flere biler
var veldig gøy, litt kjipt at nårjeg skulle kjøre hjem å satt bilen i 2H, etter å ha kjørt stort sett hele helja på 1-2 GIR, fant e ut at girkassa hadde rast, 3 og4 gir var borte, så blei en lang tur hjem i 50 km på max turtall på 2 gir he he, den orket ikke å trekke rett fra 2-5gir he he,
Skulle bare ringt så hadde jeg avslutta litt tidligere og taua deg hjem Thefinger
Synd at ingen av dere ble igjen til premieutdelingen... Står premier til de tre beste i kiosken
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Var jo helt greit at Fredrik dro da Thefinger
Vi får ta en utdeling på Haugereid om ikke så lenge (?)
Går ut fra at det er snakk om fete cash-money prizes :D
ja kan ikke påstå e hadde no igjen der å gjøre he he, men vet hvertfall at d ikke skal kjøres løp dagen derpå igjen he he,
:laughing: :laughing: :laughing: