PDA

View Full Version : Ser vi Hoeler`n i trial sporet flere ganger?

extremetoy
07-10-2007, 15:06
Han tok 1 plass i hælga, håper han har fått blod på tannThefinger eller gir han seg på topp??

ShuDuck
07-10-2007, 17:22
håper da det, er ikke ofte man ser en pen bil i trail Thefinger

Knut G
07-10-2007, 19:54
Døh, Shu. Pene biler i trial? Din er litt bulkette, men pen? Yup.
Vet du kun kjører frikjøring, men du bør vurdère å stille i konkuranse.
Begynner å få bra med erfaring nå vettø ;)

ShuDuck
07-10-2007, 20:36
næh, har ikke bur... dessuten er det for mye stress med konkurranse, er ikke min greie med for mye greier :)

hoel-in-one
07-10-2007, 20:45
Han tok 1 plass i hælga, håper han har fått blod på tannThefinger eller gir han seg på topp??

Jeg har jo hatt tanker i hodet siden vi forlot campen, men jeg har nok ikke tid til å bygge en bil til..... jeg har minst 2 stk før i køen.. men på en annen side.. de går jo ikke noe sted de heller !??! Jeg har alle delene til en potenspille i LightTruck, ingen fare med det ! Thefinger

jan terje
07-10-2007, 21:24
Synes det var flott att du stilte på trialen med den flotte bilen. Og den fungerte imponerende bra, og det ble vel bare en bite liten bulk i høyre bakskjerm?
Håper vi ser både deg og andre "jamboree trial testere" flere ganger i trial løypene!

Chevy-Sheriff
07-10-2007, 22:14
Runnern er nesten for fin for Trail.....
Og en imponerende framkommelighet har den.

Ikke for å skjære høl i gleden :) men runner'n kjørte på disp vil jeg tro.
Buret og doubler'n......;)
Dette med dobble gearkasser er noe som bør tas opp i reglementet.
Etter min mening burde det inn som option i LT-reglene.....:)

Men , Hoel.....hva slags ess har du i ermet nå da.....potenspille i LT......:eek:

Vier
07-10-2007, 22:15
Jepp, det er akutt behov for flere biler i Light Truck. Vi som kjører i år har smalere og smalere bil for hvert løp. Snart er vi tomme for enten karosseri eller trær... Thefinger

4-Runneren til 4x4Butikken var utrolig fin, men jeg har en mistanke om at føreren står for langt over 70% av seieren.

hoel-in-one
07-10-2007, 22:19
Jeg må jo nesten vise at bilen ikke bare er til pynt, jeg har hørt det flere ganger... Ikke at det bryr meg, men da er i allefall beviset ekte ;-) Den har ikke vært i konkurranse siden 2000 da den ble vippet over en skrent av en bil uten bremser. Jeg har som sagt 1 bil som kan gå rett i promod og kan demontere det meste av den og rett i en potenspille - HiLux - jeg må la det synke. Det kommer alt for mange rare ideer..... de er dyre !
Man skal aldri si aldri... jeg har jo trent i noen år ..både med bygging, retting, lakkering og kjøring ....:)

Sheriffen... Ja buret var disp, men jeg brukte aldri den laveste serien, da hadde jeg aldri kommet gjennom løypene før det ble mørkt :rolleyes:
Derfor bør det også være lov, noen ganger kan det være så bratt at det gir litt ekstra trygghet.

Hoel har alltid et ess.....som å demontere Jeepotaen og putte alt i en shortbed HiLux....Thefinger

Chevy-Sheriff
07-10-2007, 22:46
Sheriffen... Ja buret var disp, men jeg brukte aldri den laveste serien, da hadde jeg aldri kommet gjennom løypene før det ble mørkt :rolleyes:
Derfor bør det også være lov, noen ganger kan det være så bratt at det gir litt ekstra trygghet.

Jepp, det er en trygghet. Ikke bare for sjaføren, men for omgivelsene og...:)
Det er tryggere å klatre opp en skrent, enn å måtte ha 7000RPM og ikke vite hvor bilen ender opp.....:cool:

Hoel har alltid et ess.....som å demontere Jeepotaen og putte alt i en shortbed HiLux....Thefinger

Da venter vi en potenspille i LT i løpet av sesongen da.....crossbonedcrossbonedcrossboned

hoel-in-one
07-10-2007, 22:52
Såså...Eidsvollbygningen ble ikke bygd på ei uke .....:rolleyes:

Chevy-Sheriff
07-10-2007, 22:58
Men Hoel....det er ferietid OG drittvær......en perfekt kombinasjon for laaaaange garasjekvelder.....Thefinger

PS! Kom ikke Eidsvoll byggningen i elementer fra Litauen, skrudd sammen på ett par dager av polske hådtverkere....:confused:

Vier
07-10-2007, 23:06
Det er tryggere å klatre opp en skrent

Det er dessverre slike ting vi med Boggere bare drømmer om... Tøffe dekk, men håpløse å klatre med. Da er det bare en ting som gjelder... full gass crossboned

Men selvsagt med full kontroll! ehm

hoel-in-one
07-10-2007, 23:07
Men Hoel....det er ferietid OG drittvær......en perfekt kombinasjon for laaaaange garasjekvelder.....Thefinger

PS! Kom ikke Eidsvoll byggningen i elementer fra Litauen, skrudd sammen på ett par dager av polske hådtverkere....:confused:

ja.... men de hadde ikke to barn på to og tre som krever 100% oppmerksomhet hele tiden..når far har ferie og tror han skal rekke alt på tre uker..

hoel-in-one
07-10-2007, 23:18
Det er dessverre slike ting vi med Boggere bare drømmer om... Tøffe dekk, men håpløse å klatre med. Da er det bare en ting som gjelder... full gass crossboned

Men selvsagt med full kontroll! ehm

Jeg kommer aldri til å kjøpe Boggere igjen, ble så solid frakjørt av en kompis med lillebrordekkene til IROK at jeg solgte de i løypa jeg stod fast i... du skal ha tung bil og mye gamp for å få nytte av de... og ikke trail-løyper, det krever sidestabilitet og fleksibilitet som Boggerene mangler.
IROK - rocker !

extremetoy
07-10-2007, 23:19
Jeg kommer aldri til å kjøpe Boggere igjen, ble så solid frakjørt av en kompis med lillebrordekkene til IROK at jeg solgte de i løypa jeg stod fast i... du skal ha tung bil og mye gamp for å få nytte av de... og ikke trail-løyper, det krever sidestabilitet og fleksibilitet som Boggerene mangler.
IROK - rocker !prøv å forklar det til Firern eller Jan Terjecrossbonedcrossboned

Chevy-Sheriff
07-10-2007, 23:20

Full gass....med en 6,2 ...:confused:....ja det ER kontrollert......:)

.....me det er kanskje snart slutten for olje-brenner'n.....crossboned

hoel-in-one
07-10-2007, 23:25
prøv å forklar det til Firern eller Jan Terjecrossbonedcrossboned

Vet hvor lett det er å overtale noen som overhode ikke vil overtales..... men se hva hele gjengen i toppen både i USA og her hjemme kjører på ! ...og du og jeg da :o

Chevy-Sheriff
07-10-2007, 23:29
Vi kjører ikke på boggere fordi de er så bra i Trailen.....

....vi kjører på boggere fordi det er TØFFT !!!!crossbonedThefingercrossboned

For å være helt ærlig, så var nok BajaClawene faktisk bedre i trailen.....:cool:

PS! kunne tenkt med spons på noen 49" Irok, sånn bare for å prøve fremkommeligheten.....;)

hoel-in-one
07-10-2007, 23:40
Vi kjører ikke på boggere fordi de er så bra i Trailen.....

For å være helt ærlig, så var nok BajaClawene faktisk bedre i trailen.....:cool:

PS! kunne tenkt med spons på noen 49" Irok, sånn bare for å prøve fremkommeligheten.....;)

Jeg vet hvordan de funker Trond, skaff kjøper på 44 Boggerene dine !... har du 16.5 " felger, har vi 42" IROK på hylla !

Chevy-Sheriff
07-11-2007, 08:11
.. har du 16.5 " felger, har vi 42" IROK på hylla !

.....hmmmmm..........jeg har 16,5 m beadlock.......

jan terje
07-11-2007, 11:02
Vet hvor lett det er å overtale noen som overhode ikke vil overtales..... men se hva hele gjengen i toppen både i USA og her hjemme kjører på ! ...og du og jeg da :o

Kjører ikke de på Maxxiz og/eller B/F Crawlere(?)?????Thefinger

Mad Max
07-11-2007, 11:16

Thefinger HELL YEAH Thefinger

På min bil (sugga) fungerer di veldig bra faktisk men nå snakker vi om 2,8 tonn stål men må også si det at på vått fjell så er di akkurat passe dårlige...

MEN gutter, jeg kjører faktisk på Irok på Ford'n og den veier 2,9 tonn og dette er konge dekk selv på vinteren..

hoel-in-one
07-11-2007, 21:00
Var det 270 cm akselavstanden måtte være ?

extremetoy
07-11-2007, 21:50
Tillatte kjøretøyer:
Serieprodusert, firehjulsdreven person-, vare- eller lastebil i lett modifisert utførelse.
Med lastebil menes kjøretøy med lasteplan eller påbygg tilsvarende aktuell modell fra opprinnelig produsent. Åpent chassis eller kun svingskive som påbygg vil ikke bli godkjent av konkurransemessige hensyn.
Reservehjul, radio, antenne, vindusviskere, speil, speilfester, tepper, kalesje eller avtagbar hardtop kan fjernes, ellers tillates ikke demontering av originalt utstyr. Alle løse gjenstander i kjøretøyet må fjernes ved konkurransekjøring.
Ikke reglementert utstyr som er montert i bilen må deaktiveres med at det låses med bolt(eks. 4 hjulstyring), eller ved at betjeningsknapper/kontrollbokser taes ut av bilen (eks. styrebrems/nivåregulering)
Klassen er åpen for kjøretøy med minste akselavstand 260 cm.
Ut over de regler som er fastsatt i dette reglement, tillates ingen endringer.

Chevy-Sheriff
07-11-2007, 22:27

Her er regelverket for Light Truck:

http://www.arendaloffroadklubb.com/regelverk/Klasse3.doc

Det var vel i forfjor akselavstanden ble kortet 10cm til 260...

hoel-in-one
07-11-2007, 23:16
Da er saken klinkende klar..... svar avgitt, og flere tanker i pappen :p

hoel-in-one
07-15-2007, 19:27
Da er saken klinkende klar..... svar avgitt, og flere tanker i pappen ... og råmaterialet er iallefall på plass.:p

jan terje
07-15-2007, 20:27
Nydelig bil Hoel, og så ferdig riggetcrossboned

Jeg, og jeg tror jeg har mange med meg, setter stor pris på att flere vil begynne i Light Truck. Og selvsagt i andre klasser.

hoel-in-one
07-15-2007, 23:04
Nydelig bil Hoel, og så ferdig riggetcrossboned

Jeg, og jeg tror jeg har mange med meg, setter stor pris på att flere vil begynne i Light Truck. Og selvsagt i andre klasser.

...jeg hadde tenkt å skifte dekk da Thefinger

jan terje
07-15-2007, 23:14
Hvis du ikke får fatt i Boggere til første løp, kan du låne mine.Thefinger

Hva er planene med bilen?

hoel-in-one
07-16-2007, 00:03
Hvis du ikke får fatt i Boggere til første løp, kan du låne mine.Thefinger

Hva er planene med bilen?
Det er ikke godt å si, jeg måtte bare ha den før den ble borte, akselavstand 260.
Den bør vel se ut som Runneren tipper jeg, stort sett samme oppsett - har lyst på den originale 3L V6 med manuell og 4,77 utveksling i transfer og 5,29:1 i aksler, ARB og alt det andre som hører med.
.... det er fortsatt bare tanker og ønkser, du ser hvordan den ser ut i dag...
Boggere... nei takk. Det har jeg hatt....

Chevy-Sheriff
07-16-2007, 08:24
...jeg hadde tenkt å skifte dekk da Thefinger

..hvorfor det ? BFG TracEdge ruler.....Thefinger

Flott Hoel !!!! Nydelig bil.....crossboned......Blir en killer i LT når du får'n i orden.....:)

knixen
07-30-2007, 21:04
Tøft, du får legge ut en liste over dine fine biler... med bilder...:p

Tommy
07-31-2007, 11:56
Virkelig tøft og positivt at du virkelig satser, vi trenger alle nye deltagere vi kan få innen Biltrial..
Og kjenner jeg deg rett, blir det ingen halveisløsninger her, og kjøringen er det ingenting å si på..

Dette blir spennende

crom
07-31-2007, 17:48
ser du lagt ut bilder av goddd bilencrossbonedcrossbone. var fint at du tokk den da den sto litt i veien der den sto i haven..blir nokk en fin bil når du ferdig med den..

hoel-in-one
08-04-2007, 10:08
Da har jeg meldt meg på neste runde på Herstua.. med Runneren.
Blokkerer lavgirkassa og håper på dispans på buret. Det er sømløst og skikkelig festet i forsterkinger i karosseriet. Det er laget for skikkelig behandling i trailkjøring i fjellene i California, så det holder nok garantert en velt i sandtak.
Vi sees...grnpirate

shortlux
08-04-2007, 10:24
så morro hoel. Kommer en tur å ser på, tar med foto og film kamera.
Kanskje jeg skal lage bur i min også??

Vier
08-04-2007, 10:28
Det skulle vel forundre meg om ikke dette skulle gå bra?
Men vi burde kanskje krevd at du kun fikk bruke 1. lav-lav hele konkurransen :p

Det ligger an til en fin dag på Herstua. Mange Light Trucks :D

Chevysub
08-04-2007, 10:44
Gleder meg til Herstua jeg også :)

Sist jeg var der var det dritsurt, men bra selvfølgelig :cool:

hoel-in-one
08-04-2007, 12:23
Det skulle vel forundre meg om ikke dette skulle gå bra?
Men vi burde kanskje krevd at du kun fikk bruke 1. lav-lav hele konkurransen :p

Det ligger an til en fin dag på Herstua. Mange Light Trucks :D

Da må jeg søke om disp på 15 minutter pr seksjon :o

Marius: Jeg har bur til bilen din, hadde vært morro om du kom med, du har trent nok du òg ! Og kjører du med innersiden av hodet.. som du ellers gjør, blir det inge skader heller ;)

shortlux
08-04-2007, 20:34
hehe. takker for gode ord. Har faktisk bur liggende. er bare jobben igjen

hoel-in-one
08-05-2007, 10:00
hehe. takker for gode ord. Har faktisk bur liggende. er bare jobben igjen

Hva venter du på.. det er en hel uke til kjøring grnpirate

shortlux
08-05-2007, 10:29
vi får se.... trur jeg blir publikum i år. Har veldig lyst, men må prioritere andre ting først.
Skal se åssen bilen din oppfører seg i helga så kan det hende att jeg får mere lyst.

hoel-in-one
08-05-2007, 10:34
Det skal bare et løp til så får du lyst, jeg har ledig stol slik at du kan være copilot om du vil ;)

shortlux
08-05-2007, 10:48
takker ja til det.

shortlux
08-05-2007, 11:00
Jeg for ta meg en tur å handle ny kjøredress i morra da. armstropp og hjelm har jeg. Nå gleder jeg meg

hoel-in-one
08-05-2007, 12:08
Jeg har armstropp til co-driver... men vi kjører med vinduer lukket og AC, så det er ikke nødvendig.

shortlux
08-05-2007, 13:36
hehe.. morro

extremetoy
08-05-2007, 16:19
Jeg har armstropp til co-driver... men vi kjører med vinduer lukket og AC, så det er ikke nødvendig.
Får håp ikke du skal kjøre på søndag da Odd! Da er det jo Gudstjenste på din radio kanalThefinger

hoel-in-one
08-05-2007, 17:46
Radioen virker ikke.. ikke CD-spilleren heller, jeg har ødelagt den...
Sponsor på ny søkes....... :rolleyes:

hoel-in-one
08-05-2007, 21:51
Ting skjer, hentet en nydelig ramme i kveld...neste er den hvite hytta som skal sandblåses og lakkes.. må ha alt klart før snøen kommer, slikt er noe dritt å drive med da.

extremetoy
08-05-2007, 21:59
Er det ramma til trial bilen eller sleepern?

hoel-in-one
08-05-2007, 22:28
Sleepern ? Vi sleeper i telt vel ? Trenger bare kasettspiller nå så er`n klar..Thefinger

extremetoy
08-05-2007, 22:31
Sleepern ? Vi sleeper i telt vel ? Trenger bare kasettspiller nå så er`n klar..ThefingerTenkte vel på den feil bygde jeg:)

hoel-in-one
08-05-2007, 22:56
Skjønner... nei ikke den. Den sover over en måned til tror jeg.;)

knixen
08-06-2007, 07:51
Skal si det skjer ting her!!! Imponert!!! :)

extremetoy
08-06-2007, 11:13
Sleepern ? Vi sleeper i telt vel ? Trenger bare kasettspiller nå så er`n klar..ThefingerEn go gammal gramafon spiller med hånsveiv da? Så har Marius noe å gjøre mens dere tusler igjenom løypaThefinger

Må kom med litt info om planene på trial bilen å den feilbygde daThefinger

hoel-in-one
08-06-2007, 18:30
Da er det motor på gang...3.0 V6 - Origianal Toyota - manuell
Samler fortsatt deler.. trenger sveivegrammafon til den nye også...

massey
08-06-2007, 21:14
Da er det motor på gang...3.0 V6 - Origianal Toyota - manuell
Samler fortsatt deler.. trenger sveivegrammafon til den nye også...

Tror jeg har en original radio/kasettspiller liggende, som passer rett i dæsjen på den hvite hytta di :rolleyes:

hoel-in-one
08-06-2007, 21:55
Dæven, da kan vi høre nyheter og Alf Prøysen mens vi kjørergrnpirate

...fin klasse for deg også dette Carsten - finn deg en bil - masse gromme deler - kan ta traktor i bytte :p

bill. mrk - Massey

hehe

hoel-in-one
08-09-2007, 21:34
Da har jeg meldt meg på neste runde i Brummundal også, håper jeg får disp på buret der oppe.:confused:

Har fått klarsignal på buret - skal få på noe mer rør rundt hjulbuene bak... har hørt at det er noe buskas som er litt pågående der oppe.

.... mangler copilot

hoel-in-one
08-11-2007, 23:16
Da ble det den største pokalen i hylla fra denne helga ... takk for hjelpa Marius.. godt med psykisk støtte;)

Chevysub
08-11-2007, 23:19
moro ikke sant ? :)

hoel-in-one
08-11-2007, 23:20
Helt klart Tore !

Chevy-Sheriff
08-12-2007, 20:54
Jeg håper du får disp!
Kuult å se flere i denne klassen.

Veit ikke ennå om jeg får stillt i Brummendal, men om det går, og jeg får bilen i stand :rolleyes:.....skal jeg grave så store høl med boggerne, at toyota'n din forsvinner.....crossboned

hoel-in-one
08-12-2007, 21:43
You wish !!Thefinger

Chevysub
08-12-2007, 21:57
Jeg håper du får disp!
Kuult å se flere i denne klassen.

Veit ikke ennå om jeg får stillt i Brummendal, men om det går, og jeg får bilen i stand :rolleyes:.....skal jeg grave så store høl med boggerne, at toyota'n din forsvinner.....crossboned

Jo, men du Trond ? Er det noe kult å skru i ukesvis når du bare skal kjøre 20 meterThefinger

Neida. Veldig synd at du tippa rundt der.

Men kan trøste deg med at det var veldig mange som brøt i den seksjonen:)

shortlux
08-13-2007, 08:13
Da ble det den største pokalen i hylla fra denne helga ... takk for hjelpa Marius.. godt med psykisk støtte;)

Ingen årsak!! Takker for en kjempe helg. Ble jo pokal på meg å!!!
Blir nok til att jeg stiller i biltrial jeg å...

knixen
08-13-2007, 09:21
Gratulerer med nok en seier!!! Kjempemorsomt!

Blesvik
08-13-2007, 09:48
Har du faat ut sanden av kjeften enda da Hoel?
Jeg har fortsatt sand i oynene:rolleyes:

(tungvint med pc uten norsk tastatur!)

Chevy-Sheriff
08-13-2007, 10:21
Jo, men du Trond ? Er det noe kult å skru i ukesvis når du bare skal kjøre 20 meter

Det er prisen man må betale for å kjøre Amerikansk........Thefinger

Chevysub
08-13-2007, 11:09
Det er prisen man må betale for å kjøre Amerikansk........Thefinger

Mulig det.

Kjører GMC jeg veit du Thefinger

(selv om vin indikerer made in usa da :) )

Men, den brukes jo "en smule" annerledes enn det fabrikanten hadde tenkt da.

Og kult med Største bil da ? Hørte flere som snakka om den SCHVÆRE AMERIKANER´n :) Dritfett synes jeg.:)

hoel-in-one
08-13-2007, 14:03
Har litt sand igjen mellom jekslene.. her er link til 11minutter fra Søndagens kjøring. Blant annet 2x velt med deg og sponsorene dine Pål ;)

http://amund.bilbygging.no/coppermine/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=0

Blesvik
08-13-2007, 14:39
Har litt sand igjen mellom jekslene..
Hyggelig å kunne gi noe tilbake!:p

hoel-in-one
08-14-2007, 08:52
Resultater fra NC #3
http://www.otc-mc.org/~087/bt/20070811/resultater.php

Nitteberg
08-14-2007, 20:39
:)

http://www.nofear.no/forum/attachments/DSC_2085[3839].jpg

Chevy-Sheriff
08-14-2007, 22:06
....lederen for søndags-skolen...? :):):)

BTW! Skal du kjøre Nordisk, Hoel ? Mangler LightTruck biler der....

Håper det også kommer noen fra bl.a Danmark, så ikke dette blir ett reint NM.....Danskene har jo kort/lang LT

shortlux
08-15-2007, 08:30
Litt bilder

Geir
08-15-2007, 13:22
hvorfor lager du deg ikke en garasje ?

hoel-in-one
08-15-2007, 17:10
Fordi at jeg ikke har noe særlig å legge ut der enda, og fordi jeg ikke har tid...dvs jeg kan sikkert lage bok.. men det tar for lang tid. >Når jeg har flere bilder etc av bygginga av den nye bilen .. dette er jo bare en teaser tråd;)

... Trond, jeg melder pass i Nordic, jeg tipper tøffere løyper og sjansen er stor for at hornene kommer i panna, da blir det fort karosseriskader... `Runneren fortjener bedrenono

kermith
08-15-2007, 20:41
hvad er reglerne for LT i norge

Tommy
08-15-2007, 20:47
Akselavstand over 260, ellers som Modified (nesten)

Chevysub
08-15-2007, 20:57
Mottar du ikke pm Tommy ?

Chevy-Sheriff
08-15-2007, 21:32
... Trond, jeg melder pass i Nordic, jeg tipper tøffere løyper og sjansen er stor for at hornene kommer i panna, da blir det fort karosseriskader... `Runneren fortjener bedrenono

Det skjønner jeg....:)....det var også grunnen til at jeg pensjonerte Pickupen min.....horna kom fort ut, særlig i Odal'n, der det var trangt mellom trærne.....:cool:

extremetoy
08-21-2007, 11:44
Var hjemme hos hoel i går.. lå fire splitter nye 38" dekk av noe slag der.. pluss at han hadde 4 stk inn til seipingThefinger 3 sett med hjul å velge i mellom.. LUXUS kalles d, nøyer meg med truXus jegcrossboned

Hoel har også kjøpt seg Hjelm som hornene kan komme ut av:o

hoel-in-one
08-21-2007, 14:43
Sladrehank !Thefinger

hoel-in-one
08-23-2007, 08:54
31" og ny avtagbar skigard montert.... Thefinger

Chevy-Sheriff
08-23-2007, 10:59
De 31" må ha fått godt med gjødsel.......:cool:

Geir
08-23-2007, 11:16
hvorfor lager du deg ikke en garasje ?

????????????

hoel-in-one
08-23-2007, 12:28
Jeg har garasje hjemme...... er du nysgjerrig kan du komme en tur;)
Jeg starter kanskje en garasje når det andre prosjektet tar i vei...

Jeg brukte vanlig fullgjødsel, litt moderat vanning... vips !

shortlux
08-25-2007, 10:57
litt seint men lykke til i dag hoel

hoel-in-one
08-25-2007, 19:35
I dag ble jeg banket av ekteparet Håland.... 3. plass
Fru Håland klemte pedalen i bunn i håp om å rekke alle seksjonene før det var for sent, og gjorde rent bord. Gratulerer !!! Godt kjørt !;)

Rukus
08-25-2007, 20:22
Grattis me 3 plass Hoel. Du kan jo ikke vinne hveeeer gang da nono
Men me ny biln til neste år blir du vel litt mindre redd for å gi full pedal Thefinger

hoel-in-one
08-26-2007, 09:32
Man går jo alltid for seier da ... Bilen er like hel, og det er rett og slett de nye avtagbare gjerdene jeg monterte. Etter første seksjon hadde bilen vært minst 20 cm smalere bak om de ikke hadde vært der. Det er merker etter bark øverst på den høyre bakskjermen, men det skyldes en helt syk vinkel forbi ei bjørk. Løypene var meeget trange, og litt lang hjulavstand og konstante sperrer ga for mange rygg. Det var en suverent fin dag i allefall.:o

hoel-in-one
09-05-2007, 20:34
Jeg har bestemt meg for å kjøre Nordic, men skrinlegger NM helga etter... jeg har ikke fått meldt meg på enda... ;)

Vier
09-05-2007, 20:46
Wohoo! Da har vi fylt opp hele pallen :):):)
Synd du ikke kommer på sisterunde da... jeg tror det kan bli morro.

hoel-in-one
09-05-2007, 20:58
Det blir for mange på rad, jeg må ta hensyn til familien..vi er 5, og vi har butikk som mor også har åpent på lørdager og da er barnevakt eller hjelp i butikken påkrevd. Vi gutta må gi litt for å få litt vet du;) Tid og penger er det eneste vi ikke har nok av...
Jeg/vi arrangerer som du sikkert har sett en minitrophy 2 uker etter også, der er det terreng for mons ! Veldig likt Brokelandsheia, og mye større.

Chevy-Sheriff
09-05-2007, 21:13
Jeg har bestemt meg for å kjøre Nordic....

YESS!!!!!!! :):):)

Vier
09-05-2007, 21:16
Jepp, jeg skjønner godt hva du sier. Man må prioritere det som betyr mest for en selv.
Pluss at du kommer jo sterkere tilbake neste sesong :cool:

Men dette betyr at jeg må ta meg av Team Håland alene... håper jeg får Sheriff-hjelp. Noen andre?

Chevy-Sheriff
09-05-2007, 21:28
Jeg er ikke sikker på siste runde, men håper å få det til.....

Nå er jo ikke bilen klar for nordisk ennå da heller.....:eek:.....driver å prøver å få igjen dørene....må bruke slegge og spett og hilift og traktor...

Og så er gearkassa/transfer helt løs.......

Og så har ramma sperkt.....

...ellers tror jeg den er kjørbar.....crossboned

Chevysub
09-05-2007, 21:41
Kult med bensinmotor Thefinger

Jaddaaaaaa :)

blir nok bra tror jeg. Har stoooor tro på dine evner som spettsvinger :)

hoel-in-one
09-05-2007, 21:50
Jeg er ikke sikker på siste runde, men håper å få det til.....

Nå er jo ikke bilen klar for nordisk ennå da heller.....:eek:.....driver å prøver å få igjen dørene....må bruke slegge og spett og hilift og traktor...

Og så er gearkassa/transfer helt løs.......

Og så har ramma sperkt.....

...ellers tror jeg den er kjørbar.....crossboned

Slegge, spett og et godt pinneapparat så får du containeren sammen Trond ! ;)

knut e
09-06-2007, 05:41
jekkestropp rundt bilen så løser du alle tre problema i en og samme operasjon

hoel-in-one
09-16-2007, 21:04
Da er trailsesongen for min del over.. det ble en super 1. plass i Nordisk både til meg og Pål Blesvik.
Nå skal Runneren få fri og jeg starter snart en garasje med det nye prosjektet som er godt i gang.

Sheriffen rensket bilen sin for pitmanarm og transferkasseadapter, men dørene holdt seg i alle fall på plass Thefinger

Vier
09-16-2007, 21:46
Flott kjøring i tøffe seksjoner. Vi har faktisk fått skikkelig fine seksjoner i Light Truck hele denne sesongen.
Det er nesten fristende å kjøre ett år til i klassen bare for å fått prøvd å tukte Hoel grnpirate

shortlux
09-17-2007, 08:34
Gratulerer Hoel!!! Synd jeg ikke hadde mulighet til å være med å se på:(
Men igjen, Gratulerer!!

Chevy-Sheriff
09-17-2007, 09:41
Flott kjøring i tøffe seksjoner. Vi har faktisk fått skikkelig fine seksjoner i Light Truck hele denne sesongen.
Det er nesten fristende å kjøre ett år til i klassen bare for å fått prøvd å tukte Hoel grnpirate

Du som snart drar i land sammenlagtseier'n i LT i år, burde hvertfall ta ett år til.....:).......

...tenk på allt det stresset i vinter da, med å bygge ny bil......blir ikke ferdig med det vettu......stress ned, og kjør LT......:)

jan terje
09-17-2007, 09:46
Han har jo brukt 2 år allerede, det går fint med 2 år til med prosjekt planlegging.

Jan
09-17-2007, 09:47
Hva med en Toyota? (Sheriffen rensket bilen sin for pitmanarm og transferkasseadapter, men dørene holdt seg i alle fall på plass)Thefinger

Chevy-Sheriff
09-17-2007, 10:31
Hva med en Toyota? (Sheriffen rensket bilen sin for pitmanarm og transferkasseadapter, men dørene holdt seg i alle fall på plass)Thefinger

...en toyota....?....hva er det for noe.....?.....en ny tv-kanal....?.....middagstipset på P4...?

:D Thefinger :D

hoel-in-one
09-17-2007, 16:07

Ikke noe hadde vel vært bedre enn at du fortsetter i samme klassen ! Det kommer flere førere til neste sesong og det trengs. Jeg vet i allefall om 2 sikre + at jeg har hatt flere på telefonen i dag som vil bygge maken til min... jeg tror det er sådd en liten spire her ;) Hvis sheriffen bytter TV-kanal - til en uten skurr, så kan det hende at han kommer til mål også Thefinger

Det var akkurat passe løyper, slik de bør være !

En ting kan jeg si om neste års bil, det blir rør utenpå, så da blir det litt annet enn showkjøring grnpirate

Chevy-Sheriff
09-18-2007, 11:40
Målet til neste år, må være å komme til mål i ALLE seksjoner......:o