PDA

View Full Version : Diff deler. hvor?

mud_chaser
05-21-2011, 12:16
Noen som har ide på hvor man får tak i deler til diffen på en 86 RRC?Helst til en vettu pris.
trenger en neve planethjul og litt småplukk..

EKJ
05-21-2011, 19:03
http://www.paddockspares.com/

mud_chaser
05-22-2011, 09:56
Ser de har hele differ, men fant ikke noe oversikt over smådelene i diffen der.

EKJ
05-22-2011, 10:44
send en mail med forespørsel, de har deler som ikke er oppført i butikken.
Bør jo nevnes at det er en del norske aktører som også selger LR deler.

Kvenmon
05-23-2011, 17:02
Norske dele handlere er ofte det beste på små deler.
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/ har også det meste av driv linje deler

mud_chaser
05-23-2011, 17:41
Fikk svar fra paddock i dag. de selger kun hele deler. så da får jeg prøve neste... Noen I Oslodistriktet som kan ha da? Problemet med deler i Norge er gjerne at den lille turen delene tar inn i Norge har en tendens til å bli dyr..

Big_jack
05-23-2011, 22:06
Fikk svar fra paddock i dag. de selger kun hele deler. så da får jeg prøve neste... Noen I Oslodistriktet som kan ha da? Problemet med deler i Norge er gjerne at den lille turen delene tar inn i Norge har en tendens til å bli dyr..

fler som sikkert har. Har du prøvd LRforum.com? Men et lite tips, vær litt forsiktig med å si at du faktiks bruker bilen i skogen da en hel del av gutta der er rimelig sære når det kommer til "sånt" bruk!! NLRK.no har også et lite salgsforum deler!!

truls t
05-24-2011, 16:50

prøv å ringe til erik w sørensen på lier toppen.. 32850540.. han kan være vanskelig å få tak i før kl 1400..
eller vestfold ship og industri servise.. http://www.feltvogner.no/index.php?side=reservedeler

mud_chaser
05-24-2011, 20:55
fler som sikkert har. Har du prøvd LRforum.com? Men et lite tips, vær litt forsiktig med å si at du faktiks bruker bilen i skogen da en hel del av gutta der er rimelig sære når det kommer til "sånt" bruk!! NLRK.no har også et lite salgsforum deler!!

Sier du det.. personlig skjønner jeg ikke vitsen med å ha en bil bygget for å brukes med alt tenkelig offroadutstyr bare for å kjøre til hytta. Trenger du det i dette landet har du vel strengt tatt ikke lov til å kjøre der..:grinpimp:

Fikk svar fra Ashcroft i dag de kan skaffe, offroadbutikken har også sett de kan skaffe.:smile:

Big_jack
05-26-2011, 23:22
Bra, da blir du klar til pinsetreffe da jo!?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Rambalder
05-27-2011, 07:31
Hvis offroadbutikken sier de kan skaffe, betyr det ila året - mye raskere å bestille fra andre siden av kanalen. John Craddock og famous four er nest raskest etter Paddocks er min erfaring

EKJ
05-29-2011, 14:37
Fått tak i noe? jeg har i løpet av uka ett sett med planet og solhjul tilovers fra 94 defender, men da vil du trenge 24 spline stikk aksler som er en grei oppgradering å få med seg uansett. Diffhuset er sånn passe kass , da kryss bolten har laget seg litt god plass i huset.