PDA

View Full Version : CHEVY/GMC TREFF m/riskokere ?

Chevysub
07-11-2007, 19:28
På tide med et treff snart ? Kanskje greit å ta det etter ferien ?

Mange har vel sett at Chevy-LPG har en tråd på offroad ang dette. Men greit å legge opp en her også da det er folk som ikke bruker jalla.no så mye Thefinger

Jeg snakka med LPG om dette på tlf nå i kveld og det blir jo ikke noe problem å samordne dette.

La forumene drite i hverandre, men bilene er biler og vi liker jo å treffes vel ?

Det blir som før tenker jeg. Vi treffes på et avtalt sted (med dass mat og kaffe) og det blir utdeling av diplomer og kanskje en premie til kuleste bil og styggeste bil, etc etc. forslag er fint, takk takk :)

Nå er det ikke meninga å være noen sånn treffgeneral, men det er greit å legge opp kursen tidlig med tanke på sted og dato, og ev samordne det mot et annet treff eller happening.

Takk for oppmerksomheten Thefinger

Chevy-LPG
07-11-2007, 19:48
Treffgeneral er jo ikke det verste å være....har jo fått til mange treff du da....

Red_Baron
07-11-2007, 19:52
Jeg er på ferie fra 19.juli til 6 august, men blir gjerne med... hvis det blir før eller etter....

Chevysub
07-11-2007, 19:54
Njaaaa :)

Men det var du som begynte "å mase" denne gangen da :)

Hovedsaken er jo at vi får samla masse raringer med tilhørende kjøretøy :) Kanskje vi kan ha litt rc kjøring etc. Greit å variere litt. Kan ta med anlegg og høytalere jeg etc etc. Men da passer kanskje Tyrigrava dårlig til akkurat det med anlegg he he.

Andre biler får jo selvfølgelig være med, bare dem parkerer litt unna Thefinger

Chevysub
07-11-2007, 19:55
Jeg er på ferie fra 19.juli til 6 august, men blir gjerne med... hvis det blir før eller etter....

Etter ferien vel ? Best det. slikt vi finner ut av veit du :)

Chevy-LPG
07-11-2007, 20:06
Andre biler får jo selvfølgelig være med, bare dem parkerer litt unna Thefinger

Hehe....hørtes kjent ut det der....:rolleyes:

Chevysub
07-11-2007, 20:15
Hehe....hørtes kjent ut det der....:rolleyes:

Jah :o

Neida, bildet er fra et pissestopp jeg måtte ta :)

Men spesielt moro å komme på treff i riskoker var det ikke, selv om den har 4wd:(

Red_Baron
07-11-2007, 20:25
Etter ferien vel ? Best det. slikt vi finner ut av veit du :)

Hadde vært knall det ja! :D Skal jaggu bli godt å komme seg vekk fra skrekkens land og ned i varmen....

Chevysub
07-11-2007, 21:33

BTW, FERIE ???

Hva svarte skal du med ferie, har ikke du, eh, ferie hele tiden ?? Thefinger

Du kan være hjemme du, og lakke bilen min, øh, din, når jeg er i Danmark :)

Og så drar vi på treff når du er ferdig :)

Red_Baron
07-12-2007, 07:52
BTW, FERIE ???

Hva svarte skal du med ferie, har ikke du, eh, ferie hele tiden ?? Thefinger

Du kan være hjemme du, og lakke bilen min, øh, din, når jeg er i Danmark :)

Og så drar vi på treff når du er ferdig :)

ThefingerThefingerThefinger

Tenkte jeg skulle sende øsa mi til deg og du kunne lakke den faenskapen der mens jeg var på ferie jeg da! hehe....

Er ikke ferie før du må slå av tlf fordi det ikke er dekning i det landet du er i og ingen får tak i deg! Thefinger