PDA

View Full Version : bådtur....

truls t
06-12-2011, 14:39
jeg har tilgang på en liten båt,, (49 fot og 26 tonn) den har en grei salong og en liten kahytt med noen sengeplasser.. hvordan er stemningen for å lage til en liten sommerfest.. tur ut i skjærgården med overnatting og dyppe tærene i tangen og ett lite leirbål på kvelden.. er jo ett par til som har båter og som sikkert har lyst til å være med.. kom med innspill gutter og jenter..

norwegian redneck
06-14-2011, 22:16
du må nok ringe dem Truls, nesten ingen av dem som sjekker forumet lenger. Jeg skulle gjerne blitt med men takler ikke vann... Dere får ha en flott tur ut....

Lille lay (nico)
06-15-2011, 00:00
er klar jeg!!!!!!!!!!!!!!! :) Kriss! Du kan jo reise til danmark.... Da er du også i båt

norwegian redneck
06-15-2011, 14:57
grei avstand fra baren til sjøen. Og er stappfull av piller når jeg tar den og.

j0lle
06-16-2011, 20:23
Veldig god idè truls. flott at noen tar inniativ for vi har skremende lite aktivitet og komunikasjon for tiden.

er det mulig og ta to turer? da tenker jeg en dagstur og en overnattingstur.

tror kanskje noen ønsker være med på en dagstur, men at med overnatting blir for mye (kanskje ikke alle som har tid til og bruke 2 dager)

Men veldig bra tiltak og jeg blir med jeg dersom vi får til dette.

Brynjar
06-16-2011, 20:54
Tør ikke love at jeg kan bli med på tur, er mye styr med barn og jobb og greier men det er slett ikke umulig at jeg tar båten ut å hilser på. Si for all del fra hvor turen går.
Veldig positiv til tiltak som samler miljøet her i byen :beer:

truls t
06-16-2011, 22:05
:smokin: hmmm dagstur,,,,,,,,:beer:

gundersen
06-17-2011, 14:42
jeg er med jeg hvis det blir blir utsatt ei ukes tid, og kan jo ikke være noe problem å ordne det slik at de som bare vil på dagstur kommer seg til land igjen i løpet av kvelden hvertfall hvis det er snakk om å ha med et par båter.

j0lle
06-17-2011, 21:35
Er det noen fler som er klar for tur? Som kriss sier så er det vel ikke så.mange lenger som
Leser på forumet her, så dere som leser, kan dere ikke spre det rundt til andre medlemmer av klubben så prøver vi og få til dette med en god gjeng.

truls t
06-17-2011, 23:34
hmm.. neste helg er jeg opptatt.. landroverklubbens sankthanstreff.. så vi har god tid til å planlegge.. skal vi prøve å få det til den 1/2 juli.