PDA

View Full Version : Kjøring 2011 (oppdatert 31.07.2011) PART 2

Geir
08-17-2011, 13:46
siden emnet av Ingvar er klistret svarer jeg her

jeg har ingen mulighet å stille på kjøring nå på søndag som kommer :(
- om lite folk stiller på Hellvik,kan vi jo ta neste kjøring på samme sted,har veldig lyst å få testet bilen min der borte igjen :smile:

pajero 35
08-22-2011, 12:41
siden emnet av Ingvar er klistret svarer jeg her

jeg har ingen mulighet å stille på kjøring nå på søndag som kommer :(
- om lite folk stiller på Hellvik,kan vi jo ta neste kjøring på samme sted,har veldig lyst å få testet bilen min der borte igjen :smile:

e snart klar for no kjøring på hellvik, eller var det gjermestad det heter :question:

for der er det hytter å overnatte i :grinpimp:

Vier
08-22-2011, 13:16
e snart klar for no kjøring på hellvik, eller var det gjermestad det heter :question:

for der er det hytter å overnatte i :grinpimp:

Overnatting er ingen problem i Sokndal heller vettu http://www.bakkaanocamping.no/ men ja, det er morro på Hellvik. Lenge siden nå...

Geir
08-22-2011, 13:48
hytter finnes både i Egersund og i Sokndal ja

vet ikke når anleggsarbeid starter på Gjermestad/Hellvik,men lar seg nok gjøre...

området på Kroheia/Sokndal står klart det uansett!

hadde vært skikkelig morro om vi kunne samles igjen snart (vet dere nettopp hadde kjøring der oppe,men for min del lot det seg ikke gjøre)

JT er vel hjemme fra Afrika om ett par uker så går jo an å lufte litt datoer her nå ....jobbe hardt for at det kan passe for flest mulig :smile:

neste kjøring skal etter planen være 10-11 sept. mener jeg på

Ingvar
08-22-2011, 19:54
viss vi skal følge 3. hver helg så blir neste kjøring som geir sier 11. september :) viss folk vil, og bilene holder, så er det jo mulig å ha kjøring både lørdag 10. og søndag 11. september :) hadde jo vært litt kos å hatt en natt på hellvik med grilling og sosialt samvær ;) skulle kanskje hatt en uoffisiell påmelding, slik at vi vet hvor mange som kommer? Skyt gjerne inn viss dette hørtes fristende ut ;)

Mvh
Ingvar Furuseth

Geir
08-25-2011, 10:48
Bumpers!

pajero 35
08-25-2011, 11:09
Bumpers!

bo bompi bom :grinpimp:

eg e klar når dere er klar, tror eg :grinpimp:

Jan-Banan
08-25-2011, 14:24
kult

Geir
08-29-2011, 07:53
kult

ja det kan det bli om vi blir enige om når og hvor og hvem som skal styre med dette

kjekt om det blir

hvem kommer f.eks om det blir 10/11 september ?

Geir
08-29-2011, 13:05
Kjetil sjekker opp hvordan vi ligger an på Hellvik.

jeg foreslår kjøring på lørdag 10.september

fra kl 12 og utover,grilling utover kvelden kanskje?

tilreisende kan overnatte i felt eller på campingplassen på Tengs.

gjerne og kjøring på søndagen frem til folk vender nesen i alle retninger.

det er ikke lenge igjen isåfall,så kjempefint om dere sier fra her om dere tror dere dukker opp.- ser det ut som det blir lite oppmøte dropper vi det.

dette er kun ett forslag fra meg,håper dere i NMK mener det ser godt ut.

Brynjar
08-29-2011, 13:13
Blir SC4 på Brokelandsheia den helga for min del..
Håper det byr seg en annen anledning til å komme på besøk :beer:

Geir
08-30-2011, 11:56
Blir SC4 på Brokelandsheia den helga for min del..
Håper det byr seg en annen anledning til å komme på besøk :beer:

synd det kolliderer med SC#4 , men du vil nok få sjangsen til å komme å besøke oss seinere :smile:

Geir
09-02-2011, 07:59
Ingvar mener det er liten respons på forslaget hans , og vil gjerne ha en oppdatering

jeg stiller på lørdagen,gjerne søndagen og visst det blir noe
- blir nok ikke noe overnatting på Gjermestad for min del ...

om det skulle komme noen tilreisende kan de overnatte på campingen på Tengs

Offroadguru Solli
09-02-2011, 08:14
Vi komer, dansken kommer. Han tar med en kompis med egen bil også. + Runar

Geir
09-02-2011, 08:47
da er vi på god vei, 5 biler

jan banan?

Bobbas ?

the Furuseth's?

Haugalandet?

Ingvar
09-02-2011, 16:03
stiller jeg også

Jan-Banan
09-02-2011, 18:50
Egersunds store sønn er selfølgelig klar:eyemouth:

Geir
09-05-2011, 07:50
flott!

da satser vi på lørdagen i første omgang ....fra kl.12 Ingvar ?

Geir
09-05-2011, 10:27
stiller jeg også

hvem skal være treningsansvarlig / teknisk kontrollant der borte , har du snakket med noen ang det ?

Geir
09-06-2011, 09:54
nå viser det seg at det ikke passer for 2 av de som hadde tenkt å stille på lørdag

da blir det lite biler igjen og jeg tviler på jeg styrer noe særlig med å få transportert min bil til Egersund
- da lar jeg den stå hvor den er og lufter den en tur neste helg på Kroheia.

Ingvar , hva tenker du om dette ? blir det kjøring for de som er igjen?
- hvem er tekn.ansvarlig for dagen? treningsansvarlig?

pajero 35
09-06-2011, 10:48
Som ble nevnt i skien. så blei dette litt tett. så eg for.min del kommer ikkje nå til helgen

Geir
09-06-2011, 11:04
Som ble nevnt i skien. så blei dette litt tett. så eg for.min del kommer ikkje nå til helgen

stemmer

siden det er lite info fra Ingvar her angående helgen som kommer, burde vi kanskje tenkt på om vi skulle ta en kjøring på Kroheia lørdag 17.september istedet?

jeg skal i 65årsdag på kvelden,men kan stille på dagen og kjøre/hjelpe til likevel.

Geir
09-07-2011, 06:52
Ingvar ?

Geir
09-09-2011, 07:50
siden det er liten (les.ingen :shaking: ) respons fra Ingvar her , blir det nok ingen kjøring i helgen.

jeg kommer nok ikke til å styre noe mere med det,ringe rundt å prøve å gå folk til å komme osv ... det blir for kjipt.

neste gang NMK vil ha en kjøring håper jeg det blir en stykk person som tar seg av hele greiene fra start til mål.

Ingvar
09-10-2011, 16:03
Grunnen til at ting ble som de ble var at det plutselig ikke var folk som kunne, og jeg personlig føler det ikke er det samme viss bare 2 biler er og kjører.. Er vel kanskje en fordel for folk som sier at de vil komme sjekker opp at det passer før de sier at de kommer. Jeg skjønner at folk blir frustrerte på at det ikke kom info, men som sagt siden det plutselig ikke passet for folk så ble jeg frustrert og irritert selv..

Vil også bare beklage dårlig oppfølging fra min side :shaking:

Neste gang vi skal ha kjøring på Hellvik/Gjermestad skal det bli bedre oppfølging og mere informasjon ang helgen vi skal være der.

Håper at folk kan melde fra i litt god tid neste gang viss det passer eller ikke..

Mvh
Ingvar Furuseth

Geir
09-11-2011, 06:48
kjørte tilfeldigvis forbi banen på Gjermestad i går da jeg kom hjem fra Orre

visste du at banen er stengt ?
- det står betongelementer i veien ved bommen nå.

kjetil furuseth
09-11-2011, 08:28
betong klossen er d jeg som har satt der for at de ikke skal bruke banen til trening av bilcross og rallycross bilene der borte . men det er ikke noe problem for oss og bruke banen til vår kjøring . noen av BC og RCN førerne har ikke forstått at vi ikke har hatt forsikring for trening av disse etter at banen ble stengt for en del år siden , så nå går vi til politianmeldelse hvis vi ser dem på banen med bil . bommen er også ødelagt så derfor betongkossen.