PDA

View Full Version : Troll-Racing Garasjen.

Joadoor
09-22-2011, 22:11
Jau, da e Troll-Racing på nett oxo da, skal legge ut litt hva som skjer her da ..

Joadoor
09-22-2011, 22:12
Har i dag kappet ut det skadde buret, demontert div deksler, og fjernet bakparten på Trollet. Skal nå få klargjort for at nye rør kan sveises inn, slik at bilen blir klar for matrand :-)
Utover dette så er det fortsatt noen små detaljer igjen før bilen blir startklar, må skifte 2 styreledd, samt styresylinderen må skiftes da den ble slått skeiv i uppsala, ellers har Troll fått investert i nye dekk og felger i dag :-)

Blesvik
09-22-2011, 22:52
Jau, da e Troll-Racing på nett oxo da, skal legge ut litt hva som skjer her da ..
På tide!:wink_animate:

Joadoor
09-22-2011, 23:00
Her er noen bilder av bilen før jeg begynte demonteringen, flere bilder og framgang vil komme fortløpende :-)

Toro
09-22-2011, 23:05
fort gjort:smokin:

Joadoor
09-22-2011, 23:15
fort gjort:smokin:

Jupps, regner med det ja, gikk jo svært greit me skjærebrenneren værtfall, og bakenden har jeg jo allerede ferdig laget. Mangler jo kun montering på dein :)

KJELLIS
09-22-2011, 23:41
Hardinger til å jobbe der oppe i nord:smile:

Joadoor
09-24-2011, 22:26
Da har jeg fått fikset bakparten på bilen, der mangler kun festebraketter for plater og nødstopp bryter som må legges opp på nytt :-)

har fjernet gammelt tak som var skadet, slipt reint og gjort klart for nye rør. Hadde håp om å starte det i dag, men ble desverre utsatt til i morgen. Men bakparten tar værtfall fasong no da.

I morgen er planen som følger, fikse siste brakettfester på bakparten, få bøyd ny hovedbøyle fram, gjort ferdig buret og klargjort for ny takplate.
skulle jeg rekke dette i løpet av morgendagen skulle jeg vært glad.

Joadoor
09-27-2011, 00:18
Vært en lang økt i garasjen i dag, buret er endelig ferdig, mangler nå kun litt maling og feste takplaten så er alt i mål. Morgendagen byr vel ikke på noe mindre timer med "mekking" slik at jeg får resten klart til helgen :-) mener vi skal rekke dette.

Legger med noen bilder tatt i lpet av denne kvelden :-)

Geir
09-27-2011, 07:39
blir bra dette - stå på !!!