PDA

View Full Version : øk- 35" dekk

Galskap
10-19-2011, 22:31
Heisann godtfolk...

Kanskje feil å poste en slik post her, men lettere å nå fram til folk innenfor fornuftig radius på dette underforumet.

Har da altså klart å ødelegge siden på ett av mine 35" dekk...

Trenger nå enten ETT 35/12,5-15 Type BF Goodrich All Terrain T/A.

Eventuellt 2 andre dekk i samme str for å ha likt mønster på samme aksel.

Bronco'n min er desverre degradert til 31" i mellomtiden, og disse er i tilleg utslitt.

Med andre ord kan eg nok ikke stille til nye utfordringer i Modalen i november om eg ikke får tak i nye dekk.

For morroskyld kan eg gjerne og tenke meg å få tak i 4 stk 33/10,5-15 , for å erstatte 31"...

Noen som har noe liggende? :)

Linda
10-23-2011, 09:51
Heisann godtfolk...

Kanskje feil å poste en slik post her, men lettere å nå fram til folk innenfor fornuftig radius på dette underforumet.

Bronco'n min er desverre degradert til 31" i mellomtiden, og disse er i tilleg utslitt.

Med andre ord kan eg nok ikke stille til nye utfordringer i Modalen i november om eg ikke får tak i nye dekk.

For morroskyld kan eg gjerne og tenke meg å få tak i 4 stk 33/10,5-15 , for å erstatte 31"...

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28259139

Galskap
10-26-2011, 23:26
Takker for det linda, skal sende de en mail når lønningen dukker opp. :)

Brynjar
10-27-2011, 07:46
Kan nok lønne seg å ringe dem å sjekke lagerstatus. Ingen i Dekk1 kunne skaffe 35" da jeg var på leiting for et par måneder siden..

Dekkonline.com klarte å levere Cooper STT til meg på ei knapp uke.

Galskap
10-29-2011, 00:17
Har midlertidig ordnet seg dette, igjennom dette fantastiske forum. :) reservedekk er anskaffet og eg kan med knusende ro ta opp jakten på det ene dekket eg mangler. :)

tomm`en
11-23-2011, 15:40
her er hjul til dg

http://www.offroad.no/forum/Ett-nytt-BF-terrain-35-t120890.html

Heisann godtfolk...

Galskap
11-26-2011, 14:16
tusen hjertelig! har kontaktet han. :)