PDA

View Full Version : Kjøring søndag 6.11-2011

Linda
10-30-2011, 12:03
Vel møtt til offroadkjøring søndag 6. November

Kjørefeltet åpner ca. kl. 1130.

Det vil bli førermøte med påfølgende teknisk kontroll.
Alle kan stille så lenge de har 4x4 bil.
Er terreng for alle typer 4x4 du klarer deg fint med en helt vanlig 4x4 bil.

For mere info se under sticky emner på Offroaders Hordaland

Priser:
Kjøreavgift KNA medlemmer 150,-
Kjøreavgift ikke KNA medlemmer 250,-
Fører- og og passasjerlisens kr. 75 pr. person.

Kontaktperson for kjøringen er: Steinar Håland Tlf. 93819220

Hi-Power
10-30-2011, 12:19
Jeg kommer:smokin:
Kanskje med passasjer denne gangen, vi får seThefinger

eimyr
10-30-2011, 12:43
Eg kommer en tur for åhilse på folk og prøve pajeroen i bushen :) gleder meg til åse hva dette er for noe galskap:).. men leate i reglemanget at man må ha veltebur? eller er det eg som har misforstått hele greia:)? orginal bil en så lenge. og blir det noe felles kjøring opp? Vet ikke hvor dette er:)

Hi-Power
10-30-2011, 13:17
Eg kommer en tur for åhilse på folk og prøve pajeroen i bushen :) gleder meg til åse hva dette er for noe galskap:).. men leate i reglemanget at man må ha veltebur? eller er det eg som har misforstått hele greia:)? orginal bil en så lenge. og blir det noe felles kjøring opp? Vet ikke hvor dette er:)

Galskap å galskapThefinger hehe..
Neida, trenger ikke veltebur i Pajeroen, såfremt det ikke er en cab!

Pleier å møtes på Shell Stasjonen på Hylkje, reiser derifra kl 10.30. Felles konvoi oppover:smokin:
Ser du bor på Radøy? Kanskje lettere for deg viss vi møter deg i Knarvik?..Kan stoppe på Shellstasjonen der evnt..
Er ca 1t og 10min å kjøre til Modalen

eimyr
10-30-2011, 16:08
Jau, blir jo litt bakvendt å kjøre til hylkje for å kjøre tilbake:) modalen vet eg hvor er, men hvor dere kjører er en helt annen sak:) men kan nå vere på shellen i den tiden dere kjører forbi så hopper eg bare på.. regner med det ikke er så vanskelig åkjenne igjenn konvoien deres:)

Hi-Power
10-30-2011, 16:18
Ja det var det e også tenkte:smile:

Svinger innom Shell i Knarvik e da, så ses vi der:smokin:

eimyr
10-30-2011, 19:25
Suverent:) ser frem til å stå fast en plass:p

Excursion40
10-31-2011, 08:01
Godt å se at jeg ikke er den eneste som skal være med for 1. gang:smokin:
Har også fått meg ny bil som må testes ut...

Hi-Power
10-31-2011, 08:16
Godt å se at jeg ikke er den eneste som skal være med for 1. gang:smokin:
Har også fått meg ny bil som må testes ut...

Gratulerer med ny bil:smokin: bilde av børsa?
Å velkommen til deg også:smile:

Excursion40
10-31-2011, 10:05
Takk for det! Her er nye vidunderet:smile:

Hi-Power
10-31-2011, 11:47
Gi meg styrke..

AT ombygd denne her? Tøff bil, kunne godt meg :smokin:noe slikt

Galskap
10-31-2011, 15:51
O steike for en bil! Gleder meg til å se denne i aksjon ja!

Vi kommer nok en liten gjeng, men hvilke biler som følger er uvisst... Bronco'n er sykemeldt... Igjen...

TIH
10-31-2011, 23:34
Håper eg er klar.
Status for i kveld.
http://i1215.photobucket.com/albums/cc510/Trondinge/P1000641.jpg

Demodex
11-01-2011, 00:00
Kommer innover for første gang jeg og :smile:
Møte deg på Shell i Knarvik da Eimyr??? Bor på Lindås så blir samme med meg kjøre inn for å kjøre tilbake:shaking:

eimyr
11-01-2011, 05:32
Kommer innover for første gang jeg og :smile:
Møte deg på Shell i Knarvik da Eimyr??? Bor på Lindås så blir samme med meg kjøre inn for å kjøre tilbake:shaking:

Ja det må da vel gå :) kjører fra austrheim nå på søndag, flytter inn i nytt hus på mandagen. er ikke radværing enda:)

Demodex
11-01-2011, 16:31
Ja det må da vel gå :) kjører fra austrheim nå på søndag, flytter inn i nytt hus på mandagen. er ikke radværing enda:)

Når møter jeg deg der da:question::question::question:

Excursion40
11-01-2011, 17:43
Gi meg styrke..

AT ombygd denne her? Tøff bil, kunne godt meg :smokin:noe slikt

Det er en AT 37" ombygging. Veldig spent på å se hvordan den klarer seg i terrenget. Dekkene er ganske slitte, så har ikke de helt store forhåpningene..

Galskap
11-01-2011, 22:27
Ser ut som Fillefeilen på bronco'n er funnet og alt klart for kjøring til helgen! La oss bare håpe den holder helt fram til søndag... Gleder seg!

Demodex
11-02-2011, 11:51
Er det muligheter for kjøring med Cross sykkel der inne og:question::question::question:

Blom
11-02-2011, 21:30
Crossykkel har vi sagt nei til før, vet ikke om nåværende styre har bestemt noe annet ?

Iht Norges Motorsportforbund er det ikke lov å blande Crosser og ATV (på crossbanene), men i Modalen er det vel kun ATV for ungene som aksepteres og at bilene kjører etter NBF sitt reglement.

Demodex
11-02-2011, 21:43
Crossykkel har vi sagt nei til før, vet ikke om nåværende styre har bestemt noe annet ?

Iht Norges Motorsportforbund er det ikke lov å blande Crosser og ATV (på crossbanene), men i Modalen er det vel kun ATV for ungene som aksepteres og at bilene kjører etter NBF sitt reglement.

Var det jeg og mente:smile: bare pasasjeren min for helgen som lurte:smile:

Galskap
11-02-2011, 22:33

kun barn som får kjøre atv?

Hvordan er det evt med atv i resten av kjørefeltet?

eimyr
11-03-2011, 22:21
Når møter jeg deg der da:question::question::question:

tja... tror eg skal prøve å vere der rundt 10.30 ish... i og med at dei andre kjører i fra hylkje i den tiden så eg ikke går glipp av konvoien :)

Demodex
11-04-2011, 09:37
tja... tror eg skal prøve å vere der rundt 10.30 ish... i og med at dei andre kjører i fra hylkje i den tiden så eg ikke går glipp av konvoien :)

Enig med den:smokin: tytast der sa,kjører en Opel FronteraThefinger

BerntS
11-04-2011, 14:44
Kose dokkar, får komme sterkt tilbake på julebordet :-)

Helene
11-04-2011, 19:02
Jeg og ungene er klare for søndagen, men denne gangen uten ATV (som har fått totalhavari).
Noen som har en til salgs??

Været ser jo bra ut for søndagen, jeg tar med ved så vi kan grille pølser :smile:

Linda
11-04-2011, 21:53
:bounce2:Vi kommer med Spider Pig! :smile::smile: Gleder meg!:bounce:
Har vel en Atv på planet oxo...:smokin:

eimyr
11-05-2011, 19:58
øh.. kanskje et dumt spørsmål, men har sett noen klipp fra youtube og begynte å lure. må man ha hjelm når man kjører? :)

Linda
11-05-2011, 20:24
øh.. kanskje et dumt spørsmål, men har sett noen klipp fra youtube og begynte å lure. må man ha hjelm når man kjører? :)

Neida, ikke under trening i TT:smile:
Hjelm er kun påbudt i konkuranse i TT.

nutta
11-06-2011, 00:15
Vi kommer også. Kjører vel etter Steinar :-)
Alle gleder seg.

eimyr
11-06-2011, 18:44
takker for en knall dag :) dette skal gjentaes... fikk jaggu fiksa Opelen som sto i veigrøfta og :P

Hi-Power
11-06-2011, 19:15
takker for en knall dag :) dette skal gjentaes... fikk jaggu fiksa Opelen som sto i veigrøfta og :P

Takk for en flott dag folkens:smile: utrolig kjekt å se nye folk og biler!
Håper virkelig det blir like godt oppmøte neste gang også:smokin:

Møtte den Opelen, rett etter vi fikk en LC opp på hengeren uten et bakhjul:laughing:

eimyr; sender deg en PM e..

Vi høres dere..

eimyr
11-06-2011, 19:58
Takk for en flott dag folkens:smile: utrolig kjekt å se nye folk og biler!
Håper virkelig det blir like godt oppmøte neste gang også:smokin:

Møtte den Opelen, rett etter vi fikk en LC opp på hengeren uten et bakhjul:laughing:

eimyr; sender deg en PM e..

Vi høres dere..

møtte du den igjenn? stoppa på veien en gang til da eller? :)

Hi-Power
11-06-2011, 20:02
møtte du den igjenn? stoppa på veien en gang til da eller? :)

dere hadde sikkert akkurat reist når e svingte inn på toppen av bakken!.. kom seg vell avgårde igjen, bare litt ulyder i framakselenThefinger:smokin:

eimyr
11-06-2011, 20:41
dere hadde sikkert akkurat reist når e svingte inn på toppen av bakken!.. kom seg vell avgårde igjen, bare litt ulyder i framakselenThefinger:smokin:

mja... han knakk mellomakslingen på vei opp bakken der gitt :) så vi hadde skrudd litt... eller han skrudde, vi sto å plaga :)
nå saumfares det etter offroad bil så vi kan satse litt mere neste gang :)

Galskap
11-06-2011, 23:19
Takk for en knall kjekk dag folkens!
Var skikkelig artig, til tross for at bronco'n min fortsatt er en:

Fucked
On
Race
Day...

Men fikk sitte på med en Ford som derimot fungerte overraskende bra! Helt utrolig hva den bilen var i stand til! Stor takk for det.

Gleder oss til neste gang, forhåpentligvis både med biler som virker og enda flere biler!

Demodex
11-07-2011, 17:37
Ja knakk gjorde den gitt ;) fram akslingen var bare et ståldeksel som lå å skurret på så det er fikset å nye deler kommer i morgen :) Fint med Opel huggen i Arna Thefinger

Galskap
11-07-2011, 20:53
ligger noen få bilder her... :) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1926.0