PDA

View Full Version : Sinnsyk Fiat:

jan terje
07-22-2007, 11:25
På en gård i Danmark hadde de bygget seg en liten bombe. En liten Fiat var bygget om til bakhjulstrekk og utstyrt med Kawazaki 1200 mc motor.
Den var helt uten fjæring og hadde grom lyd.
Jeg takket høflig nei til test tur.

Amund
07-24-2007, 15:26
Uten fjæring høres ut som en god plan. Tror det er det Dehnes ønsker seg på trialbilen sin, han ville ikke ha air shocks mer hvertfall, det var alt for mye fleks! :cool:

Ove
07-24-2007, 15:34
Uten fjæring høres ut som en god plan. Tror det er det Dehnes ønsker seg på trialbilen sin, han ville ikke ha air shocks mer hvertfall, det var alt for mye fleks! :cool:

Høres ut som det er en liten historie bak denne uttalesen - fortell !!!

Amund
07-24-2007, 16:14
Høres ut som det er en liten historie bak denne uttalesen - fortell !!!

Greier ikke å gjengi det tror jeg, han har sine egne teorier om alt, han må bare oppleves! :) Tror han liker seg best i lufta, og med lange dempere så blir jo hjula igjen på bakken :p

Noclass
07-25-2007, 16:02
Jeg takket høflig nei til test tur.

Hvorfor det Jan Terje?

Redd for å dø i ung alder?

jan terje
07-25-2007, 16:45
Tja, egentlig.

krüger
07-26-2007, 16:24
tja, vi har jo talt om "dødspotentialet" i den:eek:

Fiat'en er dog afgået ved døden efter den første rigtige testtur i går, på "actionpark Tørring" i Danmark!
han havde fået den gearet ned og den gik vist særdeles friskt, men efter nogle donuts og burnout begyndte den at sige en raslelyd, (akslen havde rykket sig frem) dette resulterede efter kort tid i at kæden sprang og ødelagde motorblokken på MC motoren:o, så indtil en ny motor dukker op eller en evt. svejsning er gjort, står den (heldigvis;)) stille!

jan terje
07-26-2007, 16:44
Det var betryggende å høre. Faren for att akslingen skulle flytte seg ble vel diskutert. Men vil tro att med ny motor og litt justeringer så er den race ready igjen. Godt han ikke fikk kjedet i nakkencrossboned

krüger
07-26-2007, 20:02
Godt han ikke fikk kjedet i nakkencrossboned

oh ja!:(