PDA

View Full Version : hjelp til og montere trailmaster på pajero?

eimyr
01-02-2012, 17:49
Er det noen som kanskje kunne tenke seg å hjelpe å montere et trailmaster sett på en pajero? er noe sveising og styr eg ikke føler meg helt kvalifisert til:)

Linda
01-02-2012, 19:36
Er det noen som kanskje kunne tenke seg å hjelpe å montere et trailmaster sett på en pajero? er noe sveising og styr eg ikke føler meg helt kvalifisert til:)

:blush: Sorry...ikke helt min greie dette:shaking:
Hadde blitt litt som når den blinde skal hjelpe den halte...:wink_animate:

Hi-Power
01-02-2012, 23:08
:blush: Sorry...ikke helt min greie dette:shaking:
Hadde blitt litt som når den blinde skal hjelpe den halte...:wink_animate:

Hehe:laughing:

Er det det panhardstaget du tenker på muligens?

eimyr
01-03-2012, 11:51
det er korrekt jan sverre... resten skal nok gå greit men akuratt den biten føler eg meg litt ukomfortabel med:)

Hi-Power
01-03-2012, 12:57
det er korrekt jan sverre... resten skal nok gå greit men akuratt den biten føler eg meg litt ukomfortabel med:)

Jeg ser den..
Hadde jeg hatt garasje her, og apparatet(står seff i Arendal) kunne jeg prøvd å gitt deg en hånd! men kan ikke love gull å grønne skoger uten nåla i veggenThefinger

eimyr
01-03-2012, 13:27
hehe... der har du den igjenn... :) skal ta noen telefoner etterpå å høre litt.. men litt usikker på hva som er beste måten å forlenge den luringen..om eg bare skal kjøre et firkantjern oppi å skru fast, eller om eg skal sveise på en ny del...

Hi-Power
01-03-2012, 13:32
hehe... der har du den igjenn... :) skal ta noen telefoner etterpå å høre litt.. men litt usikker på hva som er beste måten å forlenge den luringen..om eg bare skal kjøre et firkantjern oppi å skru fast, eller om eg skal sveise på en ny del...

Hmm, det var det da!
Sett noen som har kappet selve staget og skjøtet det sammen med et rør/aksling i samme dimensjon..alternativt justerbart stag!
Eller kappe festet i rammen og forlenge det med et firkanthjern.

Vi satser på at det ordner seg, så du er klar til søndag:smokin::D

eimyr
01-03-2012, 13:54
Hun.. Ja vet ikke om eg vil kappe i ramma, tror det er lettere og bygge på under ... Men får nå bare se hva eg kommer frem til...

eimyr
01-06-2012, 21:46
Da kan eg med dele at operasjon pajero er ferdig og bilen ser ut til å ha overlevd :smokin: nye 33" er kommet på og bilen er herved klar for å herjes i modalen... Håper eg iallefall da :)