View Full Version : hjelp til og montere trailmaster på pajero?
Er det noen som kanskje kunne tenke seg å hjelpe å montere et trailmaster sett på en pajero? er noe sveising og styr eg ikke føler meg helt kvalifisert til:)
Er det noen som kanskje kunne tenke seg å hjelpe å montere et trailmaster sett på en pajero? er noe sveising og styr eg ikke føler meg helt kvalifisert til:)
:blush: Sorry...ikke helt min greie dette:shaking:
Hadde blitt litt som når den blinde skal hjelpe den halte...:wink_animate:
Hi-Power
01-03-2012, 00:08
:blush: Sorry...ikke helt min greie dette:shaking:
Hadde blitt litt som når den blinde skal hjelpe den halte...:wink_animate:
Hehe:laughing:
Er det det panhardstaget du tenker på muligens?
det er korrekt jan sverre... resten skal nok gå greit men akuratt den biten føler eg meg litt ukomfortabel med:)
Hi-Power
01-03-2012, 13:57
det er korrekt jan sverre... resten skal nok gå greit men akuratt den biten føler eg meg litt ukomfortabel med:)
Jeg ser den..
Hadde jeg hatt garasje her, og apparatet(står seff i Arendal) kunne jeg prøvd å gitt deg en hånd! men kan ikke love gull å grønne skoger uten nåla i veggenThefinger
hehe... der har du den igjenn... :) skal ta noen telefoner etterpå å høre litt.. men litt usikker på hva som er beste måten å forlenge den luringen..om eg bare skal kjøre et firkantjern oppi å skru fast, eller om eg skal sveise på en ny del...
Hi-Power
01-03-2012, 14:32
hehe... der har du den igjenn... :) skal ta noen telefoner etterpå å høre litt.. men litt usikker på hva som er beste måten å forlenge den luringen..om eg bare skal kjøre et firkantjern oppi å skru fast, eller om eg skal sveise på en ny del...
Hmm, det var det da!
Sett noen som har kappet selve staget og skjøtet det sammen med et rør/aksling i samme dimensjon..alternativt justerbart stag!
Eller kappe festet i rammen og forlenge det med et firkanthjern.
Vi satser på at det ordner seg, så du er klar til søndag:smokin::D
Hun.. Ja vet ikke om eg vil kappe i ramma, tror det er lettere og bygge på under ... Men får nå bare se hva eg kommer frem til...
Da kan eg med dele at operasjon pajero er ferdig og bilen ser ut til å ha overlevd :smokin: nye 33" er kommet på og bilen er herved klar for å herjes i modalen... Håper eg iallefall da :)