View Full Version : TT kjøring den 17/2 er flyttet til 24/2 i herstua grustak
Håper det blir en del som tar turen oppom oss og blir med på TT-kjøring den 24/2??
Har vi litt flaks så blir det snø kjøring.
ta med grillmat og gått humør.
extremetoy
02-12-2007, 16:22
Håper det blir en del som tar turen oppom oss og blir med på TT-kjøring den 24/2??
Har vi litt flaks så blir det snø kjøring.
ta med grillmat og gått humør.kommer med hjallis sin willys om vi får den ferdig:) Får vi stille med to førere på en bil?
Red_Baron
02-13-2007, 16:50
Kommer hvis jeg får Dynga i orden før treffet. Har mine tvil, men prøver hvertfall
Chevysub
02-15-2007, 16:16
Hvis formen er sånn nogenlunde kan det tenkes at jeg tanker opp dynga mi og rusler oppover en tur.
fikser jeg transport av dynga så kommer jeg med dencrossboned
hvis den går da :mad:
Red_Baron
02-16-2007, 11:11
Myyye dynger ute og går ser jeg.. hehe. Godt å vite at ikke jeg har den verste! :p :p
Myyye dynger ute og går ser jeg.. hehe. Godt å vite at ikke jeg har den verste! :p :p
BARE Dynger også noen Øser da. Thefinger
Kgrnpirate
Chevysub
02-18-2007, 12:56
Å nei da, dynga mi er mere dynge enn alt annet crossboned
Tenkte å ta meg en tur. men blir bare litt "frikjøring" på meg.
Burbe er fortsatt SYK.... Deler ligger på stuebordet, brakett mangler enda crossboned og tiden strekker ikke til......newburn
Men se skal vi. også rusle litt i sakte fart rundt på området da....:)
K
Chevysub
02-19-2007, 23:08
Må man ha brannslokker eller noe annet tjafs for å kjøre på Herstua ?
Eller er det kjør og brenn som gjelder :cool:
extremetoy
02-19-2007, 23:11
Må man ha brannslokker eller noe annet tjafs for å kjøre på Herstua ?
Eller er det kjør og brenn som gjelder :cool:
ikke krav om brannslukningsapp nei..
Chevysub
02-19-2007, 23:15
Ok, tnx.
Begynner dritet å brenne så er det bare å frese borti en krok, og dra frem grillpølsene da :)
Ok, tnx.
Begynner dritet å brenne så er det bare å frese borti en krok, og dra frem grillpølsene da :)
Med tanke på alle de giftige gassene som oser ut av kjerra di når`n brenner så hadde jeg holdt pølsene mine laaaaaangt unna..newburn
Alt for tidlig å dø enda. :eek:
Kgrnpirate
extremetoy
02-20-2007, 11:28
da er bilen start klar igjen.. vi kommer!
Dynger og øser ja, da får jeg vell kalle min pikkis for et askebeger..
Jeg og askebegeret tar turen oppover en liten tur i morgen, dere som ikke har fått Pirate4x4.no stickers eller dere som har fått og vill ha fler så har jeg med meg en del stickers....
Første mann til mølla.......Thefinger
Jeg kommer med toyen, ARB'er monteres as we speak! Eller... det var vel en sannhet med modifikasjoner, de blir montert bare jeg får lagt fra meg pc'n!
Red_Baron
02-23-2007, 19:11
kommer ikke allikevel jeg da... Sykt barn er på agendaen denne helgen gitt.:( Så dere får kose dere glugg ihjel! Og TA MASSE BILDER!!!!!!!!! :D:D:D:D
Chevysub
02-23-2007, 22:12
Det var dumt at du ikke kom Red Baron, men det kommer vel flere dager :)
Jeg var nede hos Amund en tur med en liten segerringtang, hadde jeg ikke lovt sjefen at jeg skulle være snar skulle jeg gjerne hjulpet han litt hvis han trengte hjelp. Føler at jeg fikk litt dårlig samvittighet nå.
håper det går greit, det var ikke allverden igjen, men timene vil nok få bein å gå på tenker jeg.
tok noen bilder da. Her er et
Chevy-Sheriff
02-23-2007, 22:21
Se det ja!
Hi-Pinion conversion......Thefinger
extremetoy
02-23-2007, 22:28
Se det ja!
Hi-Pinion conversion......Thefinger
Er Lj70 dette vettuThefinger Han holder på å sette inn arb.. skal hjelpe han med siste innspurt i morgen tidlig! Tror det blir mye folk i morgen jeg..
Chevysub
02-23-2007, 22:28
Var trangt foran der, måtte av med styrestaget for å få ut sakene.
Bak har han fått på plass, bare bremser og stikkaksler pluss noe småtteri igjen der.
Og fine såler så jeg også der, 33/12.5-15 var det vel :cool:
Klokka er halv ett, bakakselen er ferdig... framdiffen sitter i. Fanken så mye stress det var med det styrestaget, måtte ha diffen ut 3 ganger til for å få lirka det over og under flensen til mellomakselen. Da er det å sette inn profields og stikke inn stikkaksler, lufte bremser bak, tre på no luftslanger og SÅ er det hjem til senga tenker jeg :) Så får vi legge opp brytere og kompressor på startstreken...
extremetoy
02-24-2007, 06:47
melding fra Amund kl 01:54 i natt:
Hvor får man tak i kontramutter til hjullager på toyota kl. 2 om natta? Trur gjengene er føkka
Amund sier:
hoel har sikkert en på et hemmelig sted, men vil ikke ringe'n nå
Amund sier:
kommer ikke i morra... må bytte hele føkkings spindelen! håper hoel har noen deler liggende her... men gidder ikke med i kveld. snakkes!
Chevysub
02-24-2007, 08:01
Må være mutteren på høyresiden det da. Den gikk rimelig treigt når han tok den av newburn
Chevysub
02-24-2007, 16:22
Fikk tatt noen bilder i dag da, men blir det egen tråd kanskje? Bildetråd altså??
Chevysub
02-24-2007, 16:49
Og Piratene var derThefinger
extremetoy
02-24-2007, 16:53
Legg bildene ut på denne tråden da--
http://www.pirate4x4.no/forum/showthread.php?p=7038#post7038