PDA

View Full Version : opelfreakens nye bil nå også opel offroadbil

knut e
07-25-2007, 21:58
http://i16.photobucket.com/albums/b23/Manta_LET/DSCI0099.jpg

bakskjermen trenger dere ikke studere så nøye

95mod 3,1 td forresten. litt småtteri men absolutt en bra bil vil jeg mene

FrolandPirates
07-26-2007, 09:55
isuzumotoren dette?

knut e
07-26-2007, 22:58
jepp, eneste som er opel på denne bilen er emblemet i grillen, så den er like mye opel som en ww taro er vw. men det emblemet i grillen betyr litt i mine øyne+ dette er eneste pickupen i min prisklasse som har endel motor,

kjørt 34mil med en stor cargohenger idag og da var forbruket på 1,05l pr mil så det er litt forsjell fra landcruiseren jeg solgte forrige uke

knut e
07-28-2007, 10:22
da finnes det trailmaster hevesett som bgnor selger med tüv godkjenning som hever 25mm foran og 50mm bak problemet er at bladfjører tydligvis koster litt med enn spiraler, men det må nesten bli et slik sett etterhvert og har nå fått bekreftet at 31x12,5r15lt er innenfor 5%reglen på 205r16 så bare jeg får hevesett og skjermbreddere i vognkortet så skal bilen bli helt ok og godkjent. så det skal bli deilig og ha lovlig bil

bushwalka
12-05-2007, 18:47
er det mulig og få denne motoren til og passe inn i en litt eldre type Isuzu/opel ? hvordan er den egentli ? vurderer en slik bil, da det finns mange som er 4 dørs, og det er jo jævla kjekt :)

knut e
12-06-2007, 21:41
er nok ingen problem det da det er en 4sylmotor alt sammen, problemet blir vel heller og finne en motor, motoren er forøvrig kjempefin, går veldig bra o bruker veldig lite, ryktet skal ha det til at de er holdbare også, husk på at som 4dørs/dobbelcab så har du såpass kor plan at det blir vondt og frakte lengre ting på planet

bushwalka
12-08-2007, 10:06
har sett noen i svergie, og det er en kort tur over dit. men først må jeg finne en bil, og da er det vell likegreit og vente til det dukker opp en 4 dørs med 3,1td istedet for og bygge om selv. Dritder egentli i om planet er kort, den har 4 dører og en platt uansett :P

just4fun
12-08-2008, 19:56
er nok ingen problem det da det er en 4sylmotor alt sammen, problemet blir vel heller og finne en motor, motoren er forøvrig kjempefin, går veldig bra o bruker veldig lite, ryktet skal ha det til at de er holdbare også, husk på at som 4dørs/dobbelcab så har du såpass kor plan at det blir vondt og frakte lengre ting på planet
på min 92 CrewCab er planet 1,70 m... Det samme som Hi-Lux X-Cab...

pajero 35
12-08-2008, 20:41
jepp, eneste som er opel på denne bilen er emblemet i grillen, så den er like mye opel som en ww taro er vw. men det emblemet i grillen betyr litt i mine øyne+ dette er eneste pickupen i min prisklasse som har endel motor,

kjørt 34mil med en stor cargohenger idag og da var forbruket på 1,05l pr mil så det er litt forsjell fra landcruiseren jeg solgte forrige uke

Og taroen er en Toyota Hilux :smokin:

knut e
12-08-2008, 21:26
Og taroen er en Toyota Hilux :smokin:

var liksom det som er poenget her:smile: