PDA

View Full Version : Trenger lagringsplass/parkeringsplass på hedmarken.

laurids
02-04-2012, 22:49
Vær hilset Hedmarkinger! Jeg postet nettopp følgende post i generelldelen av forumet, men tenkte at jeg kunne legge den ut her i samme slengen.. Klipp og lim:

"
Hei, jeg er ny på forumet, så jeg håper jeg ikke poster i feil underforum e.l.

Jeg og kjerringa skal flytte til Hamar. Vi har kjøpt hus der, men får ikke overta huset før til sommeren. Dette resulterer i at vi må leie leilighet med begrenset parkeringsmulighet fra nå, og fram til midten av Juni. Vi har to biler, og en stor tilhenger (Ifor Williams, ca 2x5 meter, tippbar), og vi trenger sårt et sted å parkere hengeren og helst en bil. Dersom noen på forumet har gårdsplass e.l, og kunne tenke seg å være fosterforelder for en tilhenger -mot fri bruk av hengeren selvfølgelig- hadde det vært supert. Alternativt om noen her er interessert i å leie bort parkeringsplass? Det er i utgangspunktet snakk om 3 måneder, men dersom noen kunne ha hatt det stående i 3 uker (fra førstkommende onsdag og fram til første uka i Mars) hadde dette også vært til stor hjelp for meg. Evt. belønning fås i himmelen, i form av drikkevarer, eller etter ønske.

Dersom noen kunne ha interesse for slikt kan jeg nås på mobil 41418220, eller på mail jacob_lauridsen(kanelbolle)hotmail.com
"