PDA

View Full Version : Sørlandscuppen?

Palle
02-08-2007, 10:00
Heja Norge

Er det tilladt at være dansk i sørlandscuppen?
Jeg har ikke lige kunnet finde nogen terminsliste, så hvor og hvornår køres den?
Grunden til jeg spørger er, at vi holder på med at bygge bus(skal nok lægge et billede ud), så vi kan komme lidt standsmæssig rundt med begge biler, vi regner med at køre Formula og trial, med 2 forskellige opsætninger på Spirillen og kun trial/træf med Spi-lillen.

På forhånd tak

Venlig hilsen
Palle

Tommy
02-08-2007, 10:06
http://www.arendaloffroadklubb.com/terminliste_07.htm

Her ligger terminlister for det meste..
Ellers så er du mere enn hjertelig velkommen til å delta i Sørlandscupen.

Legg ut bilder av Bussen da??

MVH
Tommy

Palle
02-08-2007, 10:32
Hej Tommy

Tusind tak for dit hurtige svar, vi bliver nok at se på et par afdelinger af sørlandscuppen så, jeg kan også se nogle datoer, hvor jeg ved vi ikke kan komme.

Der er lige lavet en tråd med bussen, under trekkblier osv.

Venlig hilsen
Palle

jan terje
02-08-2007, 11:49
Er det min suksess i Danmark i fjor du har tenkt å hevne Palle???crossboned

Palle
02-08-2007, 14:23
Er det min suksess i Danmark i fjor du har tenkt å hevne Palle???crossboned

Ja!!!!! Nu ryger handskerne af!

Eller er det fordi vi har fået en bus, og gerne vil lidt mere ud, der er jo ikke en Promod klasse i dk. så enten skal vi køre på disp. i modified, eller skal vi køre proto.
Og da bilen er lang og stor, at komme rundt med, vil det sidste ikke være at foretrække.

Mvh
Palle

jan terje
02-08-2007, 14:46
Ja kom gjerne opp og pisk de norske trialbilene litt.

Palle
02-09-2007, 13:30
Ja kom gjerne opp og pisk de norske trialbilene litt.

Det vil jeg så prøve, men jeg havde nok håbet på, at i fik indført styrbremse, da det uden tvivl vil gøre det noget lettere, at få vendt "færgen" rundt inde på banerne.

Venlig hilsen
Palle

jan terje
02-09-2007, 13:39
Ta det som en utfordring Palle. Vi kan ikke innføre styrebrems kun for at du & Pål vil ha detcrossboned crossboned

Palle
02-11-2007, 15:32
Ta det som en utfordring Palle. Vi kan ikke innføre styrebrems kun for at du & Pål vil ha detcrossboned crossboned

Hehe. Jeg fik lige en "flash back" fra den gang jeg kørte Unimog, med 400mm Trelleborg twin - - Uden servostyring og styrdæmper!!!

jan terje
02-11-2007, 16:30
Har du fått byttet akslinger? Kan du ikke legge ut noen bilder av den danske vind?

Palle
02-11-2007, 19:21
Har du fått byttet akslinger? Kan du ikke legge ut noen bilder av den danske vind?

Jo det er også min plan, men jeg har ikke rigtig nogle gode billeder af den, mistede alle de bedste i en gammel pc, der døde.
Kan måske nok finde nogen fra opbygningen?

Med hensyn til aksler står det lidt stille, men bliver gjort inden sæsonstart, så må bussen lige stå i anden række, et stykke tid.

Edit: Må også lige få mig en fin rød stjerne først, så jeg kan lægge billeder ud.