PDA

View Full Version : Rocky 2.8td salgs prosjekt

Maar
04-21-2012, 13:23
Må nesten vise frem hva som er gjort med rocky`n , selv om jeg skal selge den så fort den er Eu godkjent da.
Det var vel i Nov 2011 jeg kjøpte meg min andre Daihatsu Rocky, full av feil og mangler . Å som vanlig så stemmte ingen ring av det selger sa og listen ble . tja, MYE lengre på hva som måtte gjøres :P

For den startet ikke,bremsene virket ikke og den ene drivknuten lakk olje ble jeg fortalt. Så jeg startet ned plukking av det som skulle bli mye mere jobb en jeg hadde trodd.
så ting som måtte gjøres pga for og bak aksel lakk olje, bremse trommlene var fylt med olje, diesel tank var det flere rust hull i, demperene var helt opp rustede,foringer på parallel stagg var så morkne at de datt fra hverandre, foringer i fremre bladfjær feste foran måtte byttes pga at bolten var fast rustet, diesel rør var gjennom rustede,varm app rør ditto.

Så det som ble byttet etter mye venting på deler er: 6 simringer i aksler,1 skrape ring, bremser bak,4 stk dempere, foringer på parallel stagg,foringer på blad fjær foran,alt av diesel og varme app rør,oppatt sveiset tank, 2 rulle lagere i aksel foran,bremse rør mellom trommlene, nye pakninger i akslinger, har også nye endeledd og 2" body lift liggende.

Å mens jeg ventet så tektylerte jeg oppigjen rammen og sandblåste å fikk på ny lakk på alt som var demontert. så skal nå ta under siden og hjulbuer på karrossen og den lille overflate rusen som er. Så det som da er spørsmålet er jo hvor mye det er å få igjen for det når den er Eu godkjent og åravgift betalt? Å så og så rustfri..
82331
82332
82333
82334
82335
82336
82341
82340
82339
82338
82337

Har også en Rocky dele bil 2.0 Bensin Eu godkjent, med litt små pukk. Vis noen trenger deler.. Alt av driverk ,motor og gear er bra^^ karrossen er dårlig.