PDA

View Full Version : Svinndal

Gærningen95
04-24-2012, 17:30
Hei folkens!
jeg kjørte mye i Svinndal før GP døde. er det noen som vet hva som skjer? jeg bor 20min unna, så vet at det er blokkert med steiner der. men er det noen mulighet til å fortsette?/starte opp igjen?
eller kjøpe hele skogen?!
husker når vi kjørte der at GP ga faen hva noen sa. han skulle ha 50 kroner og vi drev på en hel dag om vi ville.
så hva er det som sperrer oss fra å kjøre der? Hippier?

Skrusuki
04-24-2012, 21:55
Mange gode minner fra Svinndal.
Det er ikke lett åpne dette området igjen.
Det området må omreguleres og det tror jeg kommunen er imot.
Pluss at det er naboer som ikke vil ha den trafikken der.
Vet at naboene er ganske lei crossbanen der også.
Men ingen ting er umulig, det tar bare litt lengere tid:smile:

Gærningen95
04-25-2012, 07:37
Mange gode minner fra Svinndal.
Det er ikke lett åpne dette området igjen.
Det området må omreguleres og det tror jeg kommunen er imot.
Pluss at det er naboer som ikke vil ha den trafikken der.
Vet at naboene er ganske lei crossbanen der også.
Men ingen ting er umulig, det tar bare litt lengere tid:smile:

De naboene som bodde der var jo ikke plaga av offroad kjøringa i motsetning til crossbana. så lenge alle skjønner at rakka røret på en gammal 8ter ikke er lurt så er det ikke noe spesielt problem tror jeg :D
Noe av problemet vil kanskje være at arvingene av gp ikke bryr seg om dette. får man tak i dem så er man kanskje på god vei?
For et offroad terreng som svinndal som bare ville vært brukt til offroad trenger jo ikke vedlikehold i motsetning til å holde i gang, la oss si en crossbane. det handler vel mest om et par dugnader i året kanskje, og for å holde det åpent syntes vel ganske mange det er greit ? ;)

sven
05-09-2012, 22:45
Han som arva området er ikke uinterressert, bare så det er sagt... Men det er visst en god del å rydde opp i der, samt at man må ha kommunen på gli.

Jeg har ikke store trua på at svinndal kommer opp igjen i oversuelig framtid, men ikke noe er umulig.