PDA

View Full Version : 32/11,5-15 eller 33/12,5-15

Roy HP
05-29-2012, 18:34
Må ha nye dekk til bruksvogna mi, og vurdere og kjøpe 32/11,5-15, men det e vist ett problem og levere den hær størrelsen. Så æ vurdere 33/12,5-15 BF-Goodrich Allterain. kosn vil det fungere på min G-wogn med BWA felga og orginale utbyggera. Hvil det subbe nåt jævlig og kosn klare STT motoren og drive greiern (4 trins manuell).
Har vurdert ett sett med heve klossa på 40 mm under fjærne hvis det kan skaffes.
Nån syns punkter på det ville vært fint.:wink_animate:

Rossi
05-29-2012, 20:16
Må ha nye dekk til bruksvogna mi, og vurdere og kjøpe 32/11,5-15, men det e vist ett problem og levere den hær størrelsen. Så æ vurdere 33/12,5-15 BF-Goodrich Allterain. kosn vil det fungere på min G-wogn med BWA felga og orginale utbyggera. Hvil det subbe nåt jævlig og kosn klare STT motoren og drive greiern (4 trins manuell).
Har vurdert ett sett med heve klossa på 40 mm under fjærne hvis det kan skaffes.
Nån syns punkter på det ville vært fint.:wink_animate:
Det vil funke greit, men du må nok regne me å skråskjære rammerøret bak framhjulan. "Greit" forutsette at du har friske fjære og dempera, ellers kan det nok bli litt subbing. Mulig du må justere styrestoppan litt også forresten. G er ingen ræserbil og den blir ikke noe mer ræserbil av store hjul, men min G med STT-motor og 4-trinns automatkasse fungerte helt greit både med 33 og 35" MT/R tidligere, og manuellbila går stort sett litt bedre enn automatbila. Skall undersøke litt ang. de klossan. Mene d e en svenske som har handla sånne på Ebay.

Roy HP
06-01-2012, 17:37
Monterte 32/11,5-15 på G-vogna. passa veldig fint.