View Full Version : Electric Winch Wireless Remote Control System
http://dx.com/p/electric-winch-wireless-remote-control-system-133059
83441
- Material: ABS housing
- Includes a wireless receiver which will be connected to the winch and a remote handset
- On / Off switch, convenient power in / power out control from any position within 30M
- Eliminates running cable over vehicle, allows operator to keep clear from dangerous rigging
- Heavy-duty wireless remote control system for Winches and 12~24 Volt cars
- Powered by 1 x 23A 12V battery (included)
Chevy-Sheriff
06-03-2012, 17:25
Var grei pris :)
Men det batteriet i kontrollenheten? Spesial batteri ?
Oppladbart ?
Fant ikke ut no på nettsiden.
Standard kamerabatteri.
B4x4.no
Kodet signal på disse eller? Kjipt om mange kjøper denne, slik at vi kjører hverandres vinsjer på treff... :)
Sveini
bjarnegi
08-27-2012, 21:10
Noen som har testet denne? Eller kanskje har peiling på kobling av slike?
Har kjøpt en som jeg prøver å koble opp nå, men får den ikke til å virke..
Har koblet hvit ledning fra trådløssenderen til hvit ledning på vinsjen og gul ledning til brun på vinsjen, disse kommer fra den ordinære fjernkontrollen og skal vel være inn/ut?
Rød og svart er koblet til +/-
Har jeg koblet rett?
85743
Da skal du ha en kort tynn rød og en blå til overs. den blå er antenna, den korte rød må gies jord, så prøver du å trykke på fjernkontrollen, da koder de seg sammen... Slet med samme selv. Legger inn fra kommentarfeltet hos selger, dette funka for meg.
The is no manual about the wiring. So I add this wiring from Forum users Otris and Wallc White = In/Out 12V + Yellow = Out/In 12V + Red = 12V + (positive) Little red = program cable for next transmitter when grounded Black = 12V - (negative) Blue = Antenna
ED: Min er kjøpt via linken i første innlegg, litt treg til å stoppe etter trykk på knappen, men det går seg til.
Kobla til min her en dag, svart= minus, rød= pluss, grønn=antenne, gul= inn(eller ut?), hvit= ut(eller inn)?. Så det er nok kobla riktig
Det er litt uvant at den ikke stopper med en gang du slipper knappen..
ED: min har ikke den tynne røde
85756