PDA

View Full Version : Electric Winch Wireless Remote Control System

Bergum
06-02-2012, 19:44
http://dx.com/p/electric-winch-wireless-remote-control-system-133059

83441

- Material: ABS housing
- Includes a wireless receiver which will be connected to the winch and a remote handset
- On / Off switch, convenient power in / power out control from any position within 30M
- Eliminates running cable over vehicle, allows operator to keep clear from dangerous rigging
- Heavy-duty wireless remote control system for Winches and 12~24 Volt cars
- Powered by 1 x 23A 12V battery (included)

Chevy-Sheriff
06-03-2012, 17:25
Var grei pris :)
Men det batteriet i kontrollenheten? Spesial batteri ?
Oppladbart ?
Fant ikke ut no på nettsiden.

Bergum
06-03-2012, 18:07
Standard kamerabatteri.

B4x4.no

Sveini
07-23-2012, 15:31
Kodet signal på disse eller? Kjipt om mange kjøper denne, slik at vi kjører hverandres vinsjer på treff... :)
Sveini

bjarnegi
08-27-2012, 21:10
Noen som har testet denne? Eller kanskje har peiling på kobling av slike?
Har kjøpt en som jeg prøver å koble opp nå, men får den ikke til å virke..

Har koblet hvit ledning fra trådløssenderen til hvit ledning på vinsjen og gul ledning til brun på vinsjen, disse kommer fra den ordinære fjernkontrollen og skal vel være inn/ut?
Rød og svart er koblet til +/-
Har jeg koblet rett?

85743

revfem
08-27-2012, 22:42
Da skal du ha en kort tynn rød og en blå til overs. den blå er antenna, den korte rød må gies jord, så prøver du å trykke på fjernkontrollen, da koder de seg sammen... Slet med samme selv. Legger inn fra kommentarfeltet hos selger, dette funka for meg.

The is no manual about the wiring. So I add this wiring from Forum users Otris and Wallc White = In/Out 12V + Yellow = Out/In 12V + Red = 12V + (positive) Little red = program cable for next transmitter when grounded Black = 12V - (negative) Blue = Antenna

ED: Min er kjøpt via linken i første innlegg, litt treg til å stoppe etter trykk på knappen, men det går seg til.

ShuDuck
08-27-2012, 22:46
Kobla til min her en dag, svart= minus, rød= pluss, grønn=antenne, gul= inn(eller ut?), hvit= ut(eller inn)?. Så det er nok kobla riktig

Det er litt uvant at den ikke stopper med en gang du slipper knappen..

ED: min har ikke den tynne røde

85756