PDA

View Full Version : Tur over Vatnajøkull 8-13 mai 2013 - noen som blir med ??

Blom
01-10-2013, 10:33
Hei, det er satt opp en tur med superjeeps over Vatnajøkull opp til Grimsvøtn oppå breen fom 8-12 mai.
Reiseleder er Reynir fra Fjallasport.

Flyr opp onsdag 8 mai (fridag 9 mai og inneklemt fredag 11/5) og flyr ned igjen mandag 13 mai.
Prisene jeg har sjekket blir gunstigst og enklest med SAS opp onsdag morgen og direktefly til Bergen med Icelandair ned på mandags morgen.

Om noen vil være med, er det bare å hive seg på.
Har ikke oversikt over økonomi ennå, men det lar seg skaffe om litt. Dette avhenger og litt om ønsker med tanke på bil etc.

Det blir en lang tur uttafor veien med avreise opp til Jøkulheimar ved kanten av Vatnajøkull allerede på onsdag og retur til Reykjavik søndagen en gang.
Akkurat innhold av turen vil bla. vær og føre/snøforhold bestemme.

Det jeg vet er at det blir (maks) 4 stk pr. bil og de 4 må da dele på å kjøre denne. Vi kan og arrangere med sjåfør for de som bare vil være passasjer eller de sitter på med noen som helst vil kjøre selv :-)
Vi kan og arrangere egen bil for de som vil ha bil for seg selv, om f.eks. en familie vil ha 1 bil for seg selv.
Veldig populært er Patrol på 38-44 og vi kan selvfølgelig være behjelpelig med bil etter ønske inntil en viss grad. Reynir har mye kontakter :-)

Jeg planlegger å bli med sammen med Leo på 13 år.

Dette er en flott mulighet for en opplevelse å leve lenge på :-)
Sjekk ut Fjallasport på facebook og forskjellige Islandsturer både på her på Pirate etc.

Ta kontakt med meg enten på PM, sms, telefon eller melding på Facebook :-)

Tommy
01-10-2013, 11:33
interresert.....

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Bergum
01-10-2013, 11:48
Hadde vert en avkryssing til på top 100lista over ting jeg skal Gjøre Før jeg dør...

B4x4.no

Hi-Power
01-10-2013, 18:38
Det hadde vært helt rått.
Jeg er på Island i den aktuelle perioden med jobben. Er bare litt usikker om vi går til kai torsdag eller fredags morgen den 10!

Har du mail-adresse til Reynir? Jeg er på Island helgen etter også, så er kanskje lettere å få til noe da mtp tid.

mvh

Hi-Power
04-12-2013, 20:49
Da blir det tur på Island gitt:smokin:
Blir med fra fredagen den 10. Leid Patrol 44" for anledningen, vi ses der:smile:

Kaare
05-15-2013, 00:38
Da blir det tur på Island gitt:smokin:
Blir med fra fredagen den 10. Leid Patrol 44" for anledningen, vi ses der:smile:

Ja det gjorde vi :smile:

Kaare
05-15-2013, 00:41
interresert.....

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

...og hva ble det til?

Kaare
05-15-2013, 00:41
Hadde vert en avkryssing til på top 100lista over ting jeg skal Gjøre Før jeg dør...

B4x4.no

Ja, det må du! Har du lenge igjen?

Hi-Power
05-20-2013, 19:51
Ja det var litt av en tur Kaare..:smile:
Takk for laget:smokin: