PDA

View Full Version : Land cruiser LJ70 selges hel eller i deler!!!

OleVidar
07-07-2013, 01:37
Skal selge min Land Cruiser LJ70 hel eller i deler da int for offroad kjøring ikke er så stor lengre.

OBS OBS OBS - Bilen er ikke komplett sånn som den står nå, det er startet på en omfattende ombygging av karosseri for å bli kvitt rust og for å få satt inn bur, stoler og 6punkts belter.

Rammen ble ombygd for noen år siden, og er da så og si rust fri. Det blei da sveiset ny ramme fra girkasse og bakover + at fjær og demper fester blei flyttet så bilen blei 2-3 tommer høyere. Jeg har også endret vinkelen på radius armene bak så det er mye bedere flex.

Begge akselene er det mont nye arb sperrer i, i den fremre akselen er alt er alt nytt (Lager/pakninger/simringer/forsterket kronhjul og pinion/long field cv led) denne akselen er bare brukt toppen 10timer etter dette.

Bak akselen er også lager og simringer byttet, men dette er noe lengre siden, her følger det med forsterket kronhjul og pinion!

Av andre ting som er med bilen har vi:
*TSL SX Super swamper dekk i dim 38,5” x 14,5” x 15” monter på 10” x 15” beadlock felger.
*Norsk offroad teknikk sine ekstrem breddere (Største typen og er helt nye)
*ViAir kompressor sett, 2stk 350c kompressorer med luft tank. Med dette fyller du STORE hjul ganske fort, du kan også bruke luft verktøy ifølge produsent.
*ARB kompressor til sperrer
*Toyota hiace 2LT motor, motoren er en 2000 mod motor som bare hadde gått 140000km når jeg fikk den.. pumpe og trykk er justert opp på denne og bilen går faktisk veldig bra til å ha dem stor hjula og sånn..:)
*2,5” eksos uten lyd demper / har også et nytt orginal anlegg.
*Stor intercoller som passer veldig bra rett bak grillen
*2stk gir kasser, begge er i orden.
*OME 2,5” hevesett + styre demper
*2” bodylift
*Safari snorkel
*Vindavisere
*Et sett med sota ruter og et med klare.
*2Stk skinn seter fra volvo
*2stk panser
*2Sett med alle dørene
*2stk ekstra aksler (ikke komplette)
*4Stk hella lamper
*Winsj
*2”spacere
+++++++++++

Kom med bud på delene du trenger, eller på hele bilen..:)
Kontakt meg på mail!!!!
oleover@hotmail.com

Bilder finner du her:
http://www.autodb.no/bil/search/?xBrand_Multiple=1100467&xModel_Multiple=1491199#AdItemId1592487